اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس خبر داد

تولید 13میلیون تن محصولات کشاورزی در ایران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه ما در بدترین شرایط اقتصادی توانسته‌ایم 13میلیون تن تولید داشته باشیم، گفت: کشور ما از لحاظ غذایی هیچ مشکلی ندارد.

تولید 13میلیون تن محصولات کشاورزی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مقداد نجف‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی سد لاستیکی روستای اسی کلای دهستان پازوار از بخش رودبست بابلسر اظهار داشت: در این دوره از مسئولیت کاریم این اولین جلسه‌ای است که در خدمت دهیاران، شوراها و مسئولان شهرستانی و استانی بوده که امیدوارم این جلسات همچون دوره‌های گذشته به طور منظم برگزار شود.

وی افزود: با وجودی که 30 سال در تحریم بودیم و در حال حاضر نیز در شرایط سخت تحریم اقتصادی به سر می‌بریم، اما هیچ‌وقت به اندازه امروز تمهیدات فراهم نشده بود چراکه هشت سال دفاع مقدس سبب شد اراده مردم ما استوار و محکم شود.

نجف‌نژاد با اشاره به اینکه مردم کشور ما در برابر دفاع از سرزمین و بازدارندگی در رابطه با تحریم، تجربیات گرانقدری دارند، گفت: این تحریم‌ها اگر چه به کشور ما آسیب می‌رساند، اما به عزم ملت ما کمک کرده و نقشه دشمن را با شکست مواجه می‌کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کارشناسان اقتصادی در مجالس مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در فرهنگ عمومی مردم این موضوع نهادینه شود که هر کس به اندازه نیاز خود مصرف کند ما کاملاً خودکفا شده و دیگر نیازی به کشورهای دیگر نداریم.

این مسئول با بیان اینکه ما در بدترین شرایط اقتصادی توانسته‌ایم 13 میلیون تن تولید داشته باشیم، گفت: کشور ما از لحاظ غذایی هیچ مشکلی نداشته و کاملاً در وضعیت خوبی قرار دارد.

نجف‌نژاد از خودکفایی در تولیدات دارویی در داخل کشور خبر داد و افزود: بیش از 96 درصد از داروها در داخل کشور تولید می‌شود و این در حالی است که درباره تامین داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج که باید از کشورهای دیگر تامین شود دشمن با اقدامات پست و ناجوانمردانه ورود این داروها را تحریم کرده است.

نائب رئیس حقوق بشر در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با تحریم اقتصادی درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم به استان‌های شمالی نگاه ویژه‌ای شده است، اذعان داشت: در شرایط کنونی همراهی و همدلی بین دولت، مجلس و ملت سبب می‌شود نقشه شوم دشمن با شکست مواجه شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول