اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بخش کشاورزی اردبیل ظرفیت ‌رفع معضل بیکاری استان‌ را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: توان بخش کشاورزی استان اردبیل ظرفیت پاسخگویی به تمام اشتغال و رفع معضل بیکاری استان اردبیل را دارد که در این زمینه ضروری است این بخش به شکل کامل احیا شود.

بخش کشاورزی اردبیل ظرفیت ‌رفع معضل بیکاری استان‌ را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: با این توانمندی‌ها و استعدادهای منحصر به فرد دولت نیز در یک حمایت واقعی 144 میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان این بخش در نظر گرفته است که با پرداخت حقیقی و به موقع قادر خواهیم بود بسیاری از توانمندی‌های این حوزه را احصا و احیا کنیم تا ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی برطرف شود.

وی با اشاره به ارجاع پرونده‌ پروژه‌های با رقم بالای 30 میلیون تومان به کارگروه استانی خاطرنشان کرد: در شهرستان اردبیل در مجموع هفت طرح شامل پنج طرح احداثی و دو طرح سرمایه در گردش که اغلب پروار‌بندی گوساله و گاو شیری است به کارگروه ارجاع داده شده که ما با بررسی و تصویب آنها سعی داریم این طرح‌ها را به بانک‌ عامل کشاورزی معرفی کنیم.

استاندار اردبیل یادآور شد: در سایر شهرستان‌ها نیز پروژه‌هایی با رقم بالای 30 میلیون تومان به این کارگروه ارجاع داده شده است که اعضای جلسه با بررسی دقیق این پروژه‌ها نسبت به معرفی آنها به بانک‌های عامل تصمیم‌گیری لازم را انجام داده‌اند.

نیکزاد ضرورت خلاصه‌نویسی طرح‌ها و پروژه‌های ارائه شده به کارگروه را برای بررسی سریع‌تر به عنوان یک طرح پیشنهادی از سوی اعضا مطلوب و شایسته ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با راهبردهای صحیح بتوانیم زمینه اشتغال و کارآفرینی مساعدی را در بخش کشاورزی فراهم آوریم.

این مسئول در پایان سخنان خود اشتغالزایی برای هزاران نفر در طرح‌های توسعه بخش کشاورزی را ضروری دانست و اظهار داشت: ما باید تا چند ماه آینده پرونده ارسال طرح‌ها و پروژه‌ها به بانک‌ها را ببندیم تا بانک‌های عامل در سه چهار ماه پایانی سال بتوانند به سرعت تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنند.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به طرح‌های مناسب و مطلوب بررسی شده در کارگروه‌های شهرستانی و معرفی پرونده‌ها به بانک عامل بیان داشت: تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی این فرصت را برای کار‌آفرینان فراهم کرده است تا بتوانند ضمن بهره‌مندی از اراضی مورد نیاز پروژه‌های اجرایی خود را به مرحله عملیاتی برسانند.

عادل عبد ایمانی تصریح کرد: ما در حوزه‌های مختلف کشاورزی از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت لازم را انجام می‌دهیم و امیدواریم به سرعت بستر و زمینه اشتغال مولد در این زمینه بهتر از گذشته فراهم آید.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول