اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

فعالیت‌های نیروی انتظامی جامعه‌محور است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی جامعه‌محور است و بدون اعتماد مردم، در انجام وظیفه موفق نخواهیم بود.

فعالیت‌های نیروی انتظامی جامعه‌محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: امسال هفته نیروی انتظامی (ناجا) از 8 مهرماه آغاز خواهد شد.

کشوری ادامه داد: فعالیت‌های نیروی انتظامی جامعه محور است و بدون اعتماد مردم، در انجام وظیفه موفق نخواهیم بود و شعار امسال پلیس، سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست؛ خواهد بود.

وی شعار روز اول هفته ناجا را پلیس، قانون، اقتدار و انضباط اعلام کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، برنامه‌های یگان ویژه، ‌حضور پلیس در مدارس، محلات و مساجد از جمله برنامه‌های روز اول این هفته است.

کشوری شعار روز دوم هفته ناجا را پلیس، اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی دانست و افزود: شعار روز سوم هفته ناجا پلیس، دانش و فناوری است و در این روز نشست‌های علمی و تخصصی برگزار می‌شود و در روز چهارم با شعار پلیس، کارآمدی و پاسخ‌گویی؛ دیدار فرماندهان ناجا با کارکنان و مردم را خواهیم داشت.

وی برگزاری آزمون استخدامی، اعزام نیروهای درمانی به مناطق مرزی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را از دیگر برنامه‌های روز چهارم دانست.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: پلیس، رسانه و پیشگیری اجتماعی شعار روز پنجم  است و در این روز فعالیت‌های آموزشی در اماکن مختلف برگزار می‌شود.

کشوری شعار روز ششم را پلیس، ولایت‌مداری و فداکاری بیان و تاکید کرد: در این روز با آرمان‌های امام(ره) تجدید بیعت می‌کنیم و مزار شهدا عطرافشانی خواهد شد.

وی شعار روز هفتم را پلیس، جامعه و پاسداری از ارزش‌ها اعلام و تصریح کرد: در این روز نیروهای انتظامی در نماز جمعه حضور پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول