اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

فضا را برای خدمت بی‌دغدغه نیروی انتظامی فراهم سازیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: همه اعم از مردم و مسئولان فضا را برای خدمت بی‌دغدغه نیروی انتظامی فراهم سازیم.

فضا را برای خدمت بی‌دغدغه نیروی انتظامی فراهم سازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: چیزی که آدمی را از بند دلبستگی به دنیا و پلیدی‌های آن باز می‌دارد تقوا بوده و تنها با در پی گرفتن راه تقوا می‌توان به سعادت واقعی دنیا و آخرت دست یافت.

خطیب جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ دینی و رواج اصول دین در وهله اول بر عهده خانواده‌ها بوده که خانواده‌ها نباید از این مهم غافل بمانند چرا که اگر آن‌ها برای فرزندان خود برنامه تربیتی نداشته باشند معلوم نخواهد شد به چه سمت و سویی کشیده می‌شوند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته به همه زحمت‌کشان و  پرسنل  نیروی انتظامی ابراز داشت: زحمات و مرارت‌های این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت کار نیروی انتظامی و تأمین امنیت شهرها و روستاها ابراز داشت: همه مسئولان باید شرایطی را فراهم سازند که پرسنل نیروی انتظامی در فضایی آرام و بدون دغدغه خاطر به خدمت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه قدر دو نعمت سلامتی و امنیت همیشه مجهول است، اظهار داشت: امنیت و سلامتی ارکان یک جامعه است که اگر به هر کدام از این ارکان خللی وارد شود جامعه دچار مشکل می‌شود.

حسینی به مسئولیت سنگین نیروی‌ انتظامی در ایجاد نظم و امنیت اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی کار بزرگی بر عهده دارد چرا که کارشان فصلی نبوده و هر روز درگیر تامین امنیت در جامعه هستید.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز سالمندان تصریح کرد: محبت و مهربانی با پدر و مادر امری است که عقل و شرع به ضرورت آن اقرار می‌کنند.

وی افزود: اگر انسان به زحمت‌ها و رنج‌های بی‌شائبه والدین توجه کند، هرگز نیکی‌های آنان را از یاد نمی‌برد و همیشه قدردان زحمات والدین خود خواهد بود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول