اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد:

کسب رتبه برتر رعایت حقوق شهروندی توسط نیروی انتظامی کردستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کردستان از کسب رتبه برتر کشوری رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توسط این فرماندهی در سال جاری خبرداد.

کسب رتبه برتر رعایت حقوق شهروندی توسط نیروی انتظامی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن حسن‌خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج، به تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی پرداخت و اظهار کرد: بخش اعظم فعالیت‌های نیروی انتظامی صرف مباحث فرهنگی شده و همواره فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله اولویت‌های این نیرو در اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم و نهادهای دولتی زمینه‌ساز تعالی سرمایه‌های اجتماعی و ارتقای خدمات ارائه شده این نیرو و اقتدار روزافزون نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: دیدگاه سنتی گذشته نیروی انتظامی هم اکنون جای خود را به دیدگاهی اجتماعی و نگرشی نو داده است و نیروی انتظامی به جای امنیتی کردن مسائل هم اکنون به دنبال اجتماعی کردن مسائل و جلب مشارکت حداکثری مردم و رضایتمندی آنان است.

حسن‌خانی اظهار داشت: خوشبختانه خادمان مردم کردستان در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی همواره جلب اعتماد و رضایت مردم ولایت‌مدار کردستان را مدنظر داشته و در همین راستا نیز به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده‌اند که از جمله می‌توان به کسب رتبه برتر کشور در خصوص رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و مناسب‌سازی بازداشتگاه‌های موقت استان اشاره کرد.

وی افزود: در همه شاخص‌های تعریف شده برای امنیت اجتماعی خوشبختانه به اذعان همه مسئولان امنیتی کشور به ویژه رصدهای انتظامی، کردستان امن‌ترین استان کشور بوده و بدون شک مشارکت گسترده مردمی و همکاری بی‌دریغ مردم با فرهنگ ‌کردستان با نیروهای انتظامی و امنیتی این جایگاه ویژه را برای این خطه از میهن اسلامی به ارمغان آورده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کردستان و مردم متدین و مخلص این استان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای فرهنگی هستند که این استان را متمایز از همه استان‌های کشور کرده و زمینه را برای توسعه و تعالی کردستان در حوزه‌های مختلف فراهم کرده‌است.

حسن‌خانی اظهار داشت: همه پرسنل انتظامی استان آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم بوده و در این مسیر نیز اخلاق‌مداری و پاسخگویی به موقع به نیازهای مردمی را در اولویت قرار داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هشتم تا چهاردهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و در طول این ایام همانند سنوات گذشته برنامه‌های گسترده‌ای برای اطلاع‌رسانی و بازتاب عملکردهای نیروی انتظامی در استان و ارتقای مشارکت مردمی در این حوزه صورت می‌گیرد.

حسن‌خانی عطرافشانی گلزار شهدای انتظامی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده روی و کوهپیمایی، برگزاری مراسم شبی با قرآن، برپایی پایگاه‌های سیار در دانشگاه‌ها و مدارس استان برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های پلیس و برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی و اجتماعی در خصوص تکریم حقوق شهروندی و تجلیل از شهروندان نمونه، تجلیل از کارکنان و پرسنل نمونه را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول