اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

نور اسلام در سراسر جهان با اهانت به مقدسات خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: با این حرکات جاهلانه نمی‌توان نور اسلام و چهره پر از رافت پیامبر اکرم (ص) را خاموش کرد، این اقدامات فقط سبب منفورتر شدن چهره خبیث دشمنان می‌شود.

نور اسلام در سراسر جهان با اهانت به مقدسات خاموش نمی‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مستکبران جهان و غلامان حلقه به گوش صهیونیسم بین‌الملل بدانند کاسه صبر مسلمانان در حال لبریز شدن است و آتش خشم آنها به سبب اهانت اخیر به پیامبر اکرم (ص) فروکش نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: توهین نشان از ضعف و درماندگی دارد، زمانی که آمریکا، اسرائیل، استعمار پیر انگلیس و دیگر مستکبران جهان در برابر موج فزاینده بیداری اسلامی و قدرت روزافزون انقلاب شکوهمند اسلامی احساس عجز و ضعف می‌کنند دست به اقدامات توهین‌آمیز می‌زنند، اما لازم است بدانند این اقدامات جاهلانه تنها سبب خروش بیش از پیش مسلمین و آگاهی آنان می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: با این حرکات جاهلانه نمی‌توان نور پر از شکوه اسلام و چهره پر از رافت و مهربانی پیامبر اکرم (ص) را خاموش کرد، این اقدامات فقط و فقط سبب منفورتر شدن چهره خبیث دشمنان رسول اکرم (ص) می‌شود.

وی ادامه داد: مردم مومن و خداجوی شهرستان‌های استان تهران در ادامه اعتراضات جهان اسلام به این اهانت‌ها از امروز و نیز سراسر هفته آینده اعتراضات خود به این اقدامات سخیف را بیان می‌دارند، فریاد خشم مردم این شهرستان‌ها نسبت به دنیای کفر و شرک و نفاق و ابراز ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) سراسر هفته آینده در استان تهران طنین‌انداز خواهد شد. 

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول