اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ ساخت کتابخانه مرکزی تاکستان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ احداث کتابخانه مرکزی تاکستان با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در بوستان لاله این شهر به زمین زده شد.

کلنگ ساخت کتابخانه مرکزی تاکستان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، رجب رحمانی در بیست و سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاکستان اظهار کرد: اهمیت کتابخانه‌ها به حدی است که همواره در طول تاریخ هنگام لشگرکشی‌ها و تهاجم دشمنان به یک سرزمین، کتابخانه‌های آن سوزانده و یا تخریب می‌شد تا در حقیقت به فرهنگ و دانش آن کشور صدمه زده شود.

وی تصریح کرد: ارزش و جایگاه کتابخانه‌ها امروز با وجود تمامی پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی و اطلاع‌رسانی صورت گرفته از بین نرفته است زیرا همچنان منابعی گرانبها در کتابخانه‌ها وجود دارد که قابل دسترسی در شبکه‌های سایبری نیستند.

رحمانی خاطر‌نشان کرد: انقلاب ما نیز فرهنگی و اسلامی بود و برای توسعه و نهادینه شدن ارزش‌های اصیل قرآنی و ایرانی صورت گرفت؛ هم‌اکنون این وظیفه آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد، کتابخانه‌های عمومی و سایر دستگاه‌های فعال در عرصه فرهنگی است که در راستای اعتلای آرمان‌های عالی انقلاب گام بردارند.

این نماینده مجلس با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی اضافه کرد: تمامی مسئولان باید برای اجرای منویات ایشان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

رحمانی یادآور شد: برای دستیابی به این مهم بسیج همگانی نیاز است تا با همکاری و حمایت تمامی مسئولان شاهد پیشرفت و ارتقای کتاب‌خوانی و رسیدن آن به جایگاهی که شایسته این سرزمین غنی است، باشیم.

همچنین با حضور اعضای این جلسه، کلنگ کتابخانه مرکزی تاکستان در بوستان لاله این شهر به زمین زده شد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول