اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

پرداخت نیم درصد بدهی شهرداری به امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار پرداخت سریع نیم درصد بدهی سنوات گذشته شهرداری شوشتر به امور کتابخانه‌های این شهرستان شد.

پرداخت نیم درصد بدهی شهرداری به امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر بیش از یک میلیارد و 270 میلیون ریال به امور کتابخانه‌های عمومی از حمل نیم درصد سهم امور کتابخانه‌ها بدهی دارد و باید در اسرع وقت بدهی خود را به این نهاد فرهنگی و کم درآمد پرداخت کند.

وی افزود: در شرایط کنونی امور کتابخانه‌های شهرستان شوشتر توان مالی پرداخت قبوض برق را نیز ندارد و دو روز است که دو باب از کتابخانه‌های عمومی شوشتر در بی‌برقی کامل به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: لازم نیست شهرداری بخش زیادی از این بدهی را پرداخت کند تنها برای پرداخت قبوض برق امور کتابخانه‌ها به این نهاد کمک شود.

حسین‌زاده با اشاره به مشکلات موجود در CNG شوشتر افزود: الان بهترین شرایط برای خلع ید پیمانکار CNG شوشتر است و بر اساس تخلفاتی که در این‌باره انجام شده است شهرداری می‌تواند در این‌باره اقدام کند.

وی هشدار داد: بدهی بسیار زیاد این پیمانکار در آینده نزدیک مشکلاتی را برای شهرداری و تأمین سوخت شوشتر ایجاد می‌کند و در این باره باید هوشیارانه عمل کرد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول