اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گسترش فرهنگ مطالعه

کتابخانه سیار در روستاهای فهرج راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: یک دستگاه اتوبوس برای راه‌اندازی کتابخانه سیار در روستاهای شهرستان فهرج در نظر گرفته شد.

کتابخانه سیار در روستاهای فهرج راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان اظهار داشت: به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف، یک دستگاه اتوبوس برای راه‌اندازی کتابخانه سیار و عزیمت به روستاهای فهرج در نظر گرفته شده است.

وی خواستار همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان برای مشارکت و تجهیز کتابخانه‌ها به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شد.

زین‌الصالحین راه‌اندازی نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری را در شهرستان فهرج خواستار شد و عنوان کرد: ملاک توسعه شهرستان فهرج بر پایه علم و گسترش دانش صورت می‌گیرد.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان فهرج ابراز داشت: باید سند توسعه فرهنگ عمومی شهرستان فهرج تدوین شود.

زین‌الصالحین با بیان نقش اولیای دانش‌آموزان در تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تصریح کرد: باید همایش فصلی با حضور اولیا، مربیان و کارشناسان مراکز بخش‌ها و شهرها برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: ملاک توسعه و گسترش یک منطقه بر پایه گسترش علم و دانش صورت می‌گیرد، راه‌اندازی مراکز فرهنگی در فهرج ضروری است و ستاد نخبگان باید در این شهرستان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول