اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی سمنان خبر داد

راه‏اندازی کتابخانه‏های دیجیتال در سمنان در آینده‏ نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان از راه‏اندازی کتابخانه‏های دیجیتال در شهرستان سمنان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

راه‏اندازی کتابخانه‏های دیجیتال در سمنان در آینده‏ نزدیک

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سمنان، امیرعلی عموزاده ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ایجاد کتابخانه‏های دیجیتال در شهرستان سمنان یکی از مهم‏ترین برنامه‏های در دستور کار است که در آینده‏ای نزدیک صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی گفت: این کتابخانه‏ها بر اساس پیش‏بینی‏های انجام شده قرار است در میدان امام علی(ع) و جنب فرهنگ‏سرای کومش سمنان به بهره‏برداری برسند.

مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان اضافه کرد: در کتابخانه‏های دیجیتال، از طریق رایانه خدمات مختلفی ارائه می‏شود که در این راستا، می‏توان به فعالیت‏هایی همچون معرفی تازه‏های کتاب، نشریات و روزنامه‏های دیجیتال و معرفی کتابخانه‏های بزرگ کشوری و بین‏المللی اشاره کرد.

عموزاده با بیان اینکه ارائه خدمت در کتابخانه‏های دیجیتال به شهروندان فعالیت جدیدی در استان سمنان است، گفت: در بهینه‏سازی کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، بخش رسانه‏های دیجیتال و واحد آرشیو نیز به فضای کتابخانه‏های موجود افزوده شده است.

وی تصریح کرد: با بهینه‏سازی فضای قابل دسترسی در کتابخانه‏های عمومی استان سمنان و همچنین کاربردی ساختن فضاهای بلااستفاده در این مراکز، می‏توان در راستای تسهیل در دسترسی مردم به کتاب و منابع کتابخانه‏ای و ارائه خدمات بهینه گام برداشت.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول