اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی سمنان:

کتابخانه عمومی سمنان شبانه‏روزی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان گفت: کتابخانه عمومی شهر سمنان به زودی شبانه‏روزی می‏شود تا فعالیت‏های فرهنگی در این شهرستان بیش از گذشته توسعه یابد.

کتابخانه عمومی سمنان شبانه‏روزی می‏شود

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: راه‏اندازی کتابخانه عمومی شهر سمنان به صورت شبانه‏روزی که با درایت مسئولان صورت اجرایی به خود می‏گیرد، در حقیقت خدمت بزرگ دیگری به شهروندان با فرهنگ سمنانی است.

وی اظهار داشت: فعالیت کتابخانه عمومی سمنان به صورت شبانه‏روزی از هفته آینده در این شهر اجرایی خواهد شد و هم‏اکنون با تمهیدات به عمل آمده، اقدامات و ساز و کار لازم برای انجام این اقدام فرهنگی بزرگ در سمنان فراهم شده است.

رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان، در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت مطالعه را در ارتقای علمی و معنوی انسان‏ها مورد اشاره قرار داد.

سعدالدین بیان داشت: دولت‏های نهم و دهم به ارتقا و رشد فرهنگی جامعه در بخش‏های مختلف توجه ویژه‏ای داشته‏اند.

وی تصریح کرد: دولت با تصویب مصوبات مهمی در سفرهای استانی خود به سمنان در راستای ارتقای وضعیت کتابخانه‏ها قدم برداشته و کمک شایانی به این موضوع کرده است.

رئیس انجمن کتابخانه‏های عمومی شهرستان سمنان قرار دادن پروژه کتابخانه مرکزی سمنان به عنوان یکی از طرح‏های مهر ماندگار در استان سمنان که باید تا پایان عمر دولت دهم اجرایی شود، را در تایید این توجه دانست.

سعدالدین گفت: با احداث کتابخانه مرکزی سمنان در ضلع شمالی میدان معلم، بخش مهمی از نیاز مردم با فرهنگ سمنانی در حوزه فرهنگ و هنر و کتاب و کتاب‏خوانی رفع می‏شود و این اقدام در توسعه فرهنگ مطالعه تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش فارس؛ همچنین بر اساس اعلام مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، بازسازی و بهینه‏سازی کتابخانه‏های عمومی استان سمنان از نظر فضا و تجهیزات مورد بررسی قرار می‏گیرد.

امیرعلی عموزاده افزود: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی سمنان از قدیمی‏ترین کتابخانه‏های شهر سمنان بوده که در بهترین و پرجمعیت‏ترین نقطه شهر واقع شده است، فضای این کتابخانه بهینه‏سازی شده و سالن مطالعه خواهران از فضای 60 متر مربع به 150 متر مربع افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول