اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

راه‌اندازی بخش تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی سنندج

خبرگزاری فارس: با حضور دبیر ستاد سی و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس کشور بخش تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی سنندج راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بخش تخصصی دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح این بخش که با حضور دبیر ستاد سی و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران  انقلاب اسلامی و رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: این بخش دارای 5 هزار جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس و جنگ هشت ساله است.

عطاء‌الله رستگار عنوان کرد: این بخش تخصصی با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه مرکزی شهرستان سنندج راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: کتابخانه مرکزی سنندج علاوه بر بخش مذکور دارای بخش‌های تخصصی فرق و مذاهب و کودک و نوجوان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با اشاره به لزوم ایجاد بخش‌های تخصصی در کتابخانه‌های عمومی، گفت: ایجاد این بخش‌های ویژه می‌تواند نقش مهمی در جذب کتابخوانان و محققان به این نهاد فرهنگی داشته باشد.

رستگار با تاکید به لزوم توجه به سلایق و علایق مخاطبان، بیان کرد: این امر راهگشای ارتقای سطح مطالعه مفید و در نتیجه توسعه فرهنگی کشور است.

دبیر ستاد سی و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز در این مراسم به نقش کتاب و کتابخوانی در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن ارزش‌های معنوی به ارتقای سطح بصیرت در جامعه منجر می‌شود.

سردار داوود غیاثی‌راد خاطرنشان کرد: بیش از 50 عنوان کتاب در مورد دفاع مقدس با محتوایی ادبیات پایداری و فرهنگ جهاد و شهادت منتشر شده است.

وی در پایان اضافه کرد: رشادت‌های مردم کردستان در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله هیچ وقت از یاد نمی‌رود و باید همواره شکرگزار رشادت‌های مردم این خطه باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول