اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه اعلام کرد

کلید اندیشه و راه درست جامعه در دست نخبگان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: در جامعه اسلامی ایران این عالمان متعهد و متخصص هستند که سیر اندیشه و راه درست را به جامعه خود می‌آموزند.

کلید اندیشه و راه درست جامعه در دست نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط‌ عمومی استانداری، سید دادوش هاشمی صبح امروز  در جمع مسئولان و روسای بنیاد ملی نخبگان سراسر کشور با اشاره به اینکه صیانت از منابع انسانی و خلاق هر جامعه نیازمند استراتژی‌ها و برنامه‌های بلند مدت مسئولان آن جامعه است اظهار کرد: خدای سبحان را سپاس می‌گوییم که در جامعه اسلامی ایران سند راهبردی بنیاد ملی نخبگان به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفت تا اینکه نخبگان کشورمان با خیال راحت در سایه برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند اندیشه‌های اثر بخشی را در کشور اسلامی خود نمایان سازند و گام‌های نتیجه بخشی را در راستای پیشرفت و توسعه بیش از پیش کشور بردارند.

هاشمی افزود: در جامعه اسلامی ایران این عالمان متعهد و متخصص هستند که توسعه پایدار جامعه اسلامی‌مان ایران را با عشق و علاقه‌ای که به مردم ولایتمدار خود دارند رو به جلو می‌برند و قطعا همین افراد هستند که سیر اندیشه و راه درست را به جامعه خود می‌آموزند.

وی اضافه کرد: جوامعی که ظرفیت و پتانسیل استعداد‌های درون خود را شناسایی کنند راه خود را به سمت ترویج فرهنگ‌های صحیح و حذف فرهنگ‌های غلط از درون جامعه خود انتخاب می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان بنیاد ملی نخبگان کشور بایستی با تدابیر و خط‌ مشی‌های خودشان بتوانند سایر مسئولان کشوری را در ارائه راهکارهای بهتر در تسهیل خدمت‌رسانی بهتر به مردم سلحشور ایران اسلامی کمک کنند و مساعدت‌های لازم در جهت رویج امر اندیشه‌ورزی و تفکر در جامعه را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: جوامعی که نتواند نخبگان فکری و خلاق خود را نگه‌دارند جوامعی هستند رو به زوال؛ چون که این قدرت اندیشیدن و توانایی نخبگان است که راه اصلی ملت خود را مشخص و ترسیم می‌کند.

وی همچنین بالندگی هر جامعه‌ای را مرهون زحمات عالمان فکری آن جامعه عنوان کرد و گفت: به اذن پروردگار عالم، جامعه ایران اسلامی با رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت قله‌های علمی فراوانی را در خود نهفته است.

در پایان استاندار کرمانشاه از مریم اسلام‌پناه رئیس بنیاد ملی نخبگان استان به خاطر زحمات فراوان و قابل تقدیری که در عرصه ماندگاری فکر و اندیشه در استان کرمانشاه انجام داده است؛ تقدیر و تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول