اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

اقدام قابل توجهی در پرورش نخبگان انجام نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: با بررسی‌هایی در بخش نخبگان به این نتیجه می‌رسیم که در این بخش اقدامات کمی و کیفی قابل توجهی انجام نشده است.

اقدام قابل توجهی در پرورش نخبگان انجام نشده است

حجت الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که در بخش نخبگان کاستی‌های فراوانی وجود دارد و برای پرورش صحیح استعداد‌ها اقدامات کمی و کیفی اندکی انجام شده است.

وی افزود: کاستی‌های فراوانی در بخش آموزش در کشور وجود دارد و امیدواریم با اجرای برنامه‌های جدید در نظر‌ گرفته شده در این باره اقدامات شایسته‌ای انجام شود.

نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی کشور می‌تواند تا حد زیادی کاستی‌ها در این بخش را کاهش دهد و در این ‌باره باید به اجرای کامل قوانین مکلف باشیم.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای موجود باید به بهترین نحو ممکن پرورش پیدا کنند، خاطر‌نشان کرد: پرورش استعدادها باید از مقاطع تحصیلی پایین‌تر انجام شود و بهترین شرایط برای این کار مقطع ابتدایی و راهنمایی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید از بهترین نیروها در بخش آموزش ابتدایی استفاده کنیم و به نحوی اقدام کنیم که تدریس در این مقطع به افتخار تبدیل شود.

وی افزود: باید توجه کنیم مهدهای کودک ابتدایی‌ترین مقطع آشنایی با استعدادها و نخبگان است و باید در این‌باره کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده را به دقت مد‌نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول