اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام تأکید کرد

ضرورت توجه مدیران به نخبگان و استعدادهای ایلام

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: مدیران دستگاه‌ها به نخبگان و استعدادهای درخشان ابلام توجه کنند.

ضرورت توجه مدیران به نخبگان و استعدادهای ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی صبح امروز در نشست با نخبگان استان ایلام اظهار داشت: جوانان مستعد و نخبگان استان بهترین ظرفیت برای توسعه همه جانبه استان ایلام هستند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی باید ضمن عنایت به این استعدادها از نظرات و برنامه‌های مدون آنان برای توسعه و پیشرفت استان بهره‌مند شوند.

این مسئول اضافه کرد: توجه به استعدادهای نخبگان و پژوهشگران آثار فراوانی به همراه دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید خود را از این ظرفیت بی‌نیاز بدانند.

اعلایی تصریح کرد: شناسایی استعدادها مهم‌ترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده که باید بیش از گذشته در این راستا تلاش شود.

استاندار ایلام گفت: متأسفانه در پاره‌ای موارد دیده می‌شود که مدیران تنها به برپایی جشنواره نخبگان و کمک‌های مقطعی به این بخش می‌پردازند که به نظر کفایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: استفاده از نظرات و پژوهش‌های انجام شده نخبگان امری ضروری بوده که باید دستگاه‌های اجرایی استان به این نکات توجه کنند.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از جوانان ایلامی استعدادهای خوبی در زمینه‌های مختلف علمی و ورزشی دارند لذا نباید آنها را به حال خود رها کرد.

 انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول