اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرب و روی ایران:

ظرفیت‌های سرب و روی زنجان مورد استفاده قرار نگرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرب و روی ایران گفت: از ظرفیت‌های سرب و روی زنجان استفاده نشده است.

ظرفیت‌های سرب و روی زنجان مورد استفاده قرار نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد ابراهیم فروزنده  ظهر امروز در جلسه کمیته سرب و روی استان زنجان، اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با مساعدت‌های انجام شده، قیمت خاک در کشور افزایش نیافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سرب و روی استان زنجان 400 هزار تن است، افزود: متاسفانه به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت‌ها، عایدات مطلوبی به استان تعلق نگرفته است.

مدیرعامل شرکت سرب و روی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر حداکثر ظرفیت تولید واحدهای سرب و روی 35 درصد است، افزود: ضروری است برای افزایش این ظرفیت اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 110 هزار تن در استان زنجان تولید می‌شود، افزود: عایدات آن تنها 200 میلیون دلار برای استان زنجان است.

فروزنده با اشاره آمادگی بخش خصوصی برای افزایش تولید خاطرنشان کرد: در صورتی که خاک در اختیار این بخش قرار گیرد، ظرفیت‌های واحدهای تولیدی زنجان افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در آینده نه چندان دور معدن انگوران با مشکلاتی مواجه می‌شود، افزود: با توجه به سولفوره شدن معدن انگوران ضروری است اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت سرب و روی ایران تولید کنسانتره از سولفوره را از ضروریات عنوان کرد و افزود: ضروری است از این فرصت استفاده شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای واحد تشویه معدن انگوران آماده شده است، افزود: می‌توان از این زیرساخت‌ها برای احداث این واحد استفاده کرد.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی استان زنجان در زمینه معدن خاطرنشان کرد: از این ظرفیت می‌توان در معدن مهدی آباد نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه معدن مهدی آباد بزرگترین معدن محسوب می شود، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری مطلوب می‌توان در این زمینه انجام داد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول