اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

احداث 23 باب خانه بهداشت در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: 23 باب خانه بهداشت در روستاهای استان زنجان احداث می‌شود.

احداث 23 باب خانه بهداشت در روستاهای استان زنجان

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: منابع و اعتبارات مورد نیاز برای احداث خانه‌های بهداشت در روستاهای مورد نظر از منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع زیربنای مورد نظر برای احداث خانه‌های بهداشت 2 هزار و 15 متر مربع برآورد شده است، خاطر نشان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها به صورت میانگین 83 درصد است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه احداث 13 مرکز بهداشت درمانی روستایی از جمله مصوبات دانشگاه علوم پزشکی در سال گذشته محسوب می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر فقط اعتبار مورد نیاز برای احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای محمودآباد تامین شده است که این مرکز نیز از پیشرفت 71 درصدی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری احداث چهار مرکز بهداشتی درمانی روستایی توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان هدفگذاری شده است، ادامه داد: هشت مرکز باقی مانده نیز به دلیل عدم ابلاغ اعتبارات در سال‌های آینده احداث می‌شود.

حسنی یادآور شد: چهار مرکز بهداشتی درمانی مورد نظر در روستاهای دستجرده شهرستان طارم، روستای سیرجان شهرستان زنجان، روستای قلعه حسینیه شهرستان خرم‌دره و روستای حسام‌آباد شهرستان خدابنده احداث می‌شود.

وی ادامه داد: اگر اعتبار مورد نیاز برای هشت مرکز بهداشتی درمانی روستایی نیز تامین شود استان زنجان به صورت 100 درصد از خانه‌های بهداشت بهره‌مند می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول