اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب پست بانک استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی 60 دفتر I.C.T در روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب پست بانک استان زنجان گفت: 60 دفتر جدید I.C.T در روستاهای استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 60 دفتر I.C.T در روستاهای استان زنجان

عباس استواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حدود 240 نقطه روستایی در استان زنجان تجهیز شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت پروژه جدید در برخی از روستاهای استان زنجان در دست اجرا است، خاطر نشان کرد: در مجموع 50 درصد از این پروژه‌ها انجام شده است.

مدیر شعب پست بانک استان زنجان با بیان اینکه بیشتر پروژه‌‌های پست بانک استان زنجان توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود که از پیشرفت مطلوبی برخوردار نیست، تصریح کرد: تا منافع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تامین نشود پروژه‌ها را فعال نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ادارات کل و سازمان‌های مختلف باید خدمات خود را به دفاتر پست بانک و ICT راه‌اندازی شده در روستاها انتقال دهند، اضافه کرد: این امر سبب استقبال مردم از خدمات ارائه شده در دفاتر می‌شود.

استواری با تاکید بر اینکه در سال جاری اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌‌های پست بانک در استان زنجان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها در حال حاضر از پیشرفت 42 درصدی برخوردار هستند.

وی به راه‌اندازی دستگاه خودپرداز در برخی از روستاها اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی دستگاه pos، راه‌اندازی دستگاهpin pad و راه‌اندازی سیستم on line سیمیا در دفاتر روستایی از جمله پروژه‌های مهم سال جاری به شمار می‌رود.

مدیر شعب پست بانک استان زنجان اظهار داشت: برنامه‌ریزی و احصا و هماهنگی برای راه‌اندازی 60 دفتر جدید ICT در روستاهای استان زنجان از دیگر اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری در پست بانک استان زنجان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول