اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

پیچیده‌ترین مدیریت‌های دنیا را در جنگ خنثی کردیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیچیده‌ترین مدیریت‌های دنیا را در جنگ خنثی کردیم.

پیچیده‌ترین مدیریت‌های دنیا را در جنگ خنثی کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز و در جمع مردم شهر انابد از توابع بردسکن اظهار کرد: دفاع مقدس در تاریخ ایران باید زنده بماند چون هر چه داریم از برکت جنگ و خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: دفاع مقدس قطعه‌ای از تاریخ ایران است که با دفاع جانانه در برابر تمام دنیا ایستادیم و سرافراز بیرون آمدیم.

اسماعیل‌نیا اظهار داشت: شهداء همیشه زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال ما هستند.

وی با گرامیداشت ایام دهه کرامت به تجلیل از بسیجیان دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: بر همه واجب است که به نحو مطلوب از مدیریت جنگ آن دوران به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: رزمندگان و فرماندهان جنگ بهترین مدیریت را داشتند و امروز این عزیزان می‌توانند نقش بسزایی در مسائل اقتصاد داشته باشند.

وی در بحث فروش نفت ایران آن هم به‌صورت خام  گفت: ایران باید از تک محصولی خارج شود و اقدامات مناسبی توسط دولت‌مردان انجام شده که این خدمات قابل مقایسه با گذشته نیست.

نائب رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به پیگیری‌های انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: امسال نگذاشتیم دلالان سود بعضی از محصولات کشاورزی و باغداری را در منطقه  ببرند، به گفته باغداران منطقه، امسال از فروش انگور و کشمش منطقه رضایت دارند و توانستند با قیمت مناسب به‌فروش برسانند.

وی نیز از اعلام قیمت تضمینی محصولات کشاورزی و باغداری توسط سازمان تعاون روستایی کشور خبر داد و افزود: با اعلام قیمت تضمینی محصولات رغبت کشاورزان بیشتر می‌شود.

وی در پایان سخنان خود در جمع مردم انابد و مسئولان شهرستان بردسکن با محکوم نمودن دسیسه‌های دشمن اظهار داشت: ایران اسلامی راه خود را با سرعت طی می‌کند و روز به روز شاهد هستیم که در زمینه‌های مختلف علمی و نظامی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم بردسکن کسب این موفقیت ها را همت مردم و تلاش شبانه‌روزی مسئولان نظام دانست.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول