اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

تئاتر میدانی «معرکه» در شوشتر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس تئاتر میدانی «معرکه» در شهرستان شوشتر اجرا می‌شود.

تئاتر میدانی «معرکه» در شوشتر اجرا می‌شود

ساسان مددی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تئاتر میدانی «معرکه» با درون‌مایه داستانی دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود و تماشای این برنامه برای عموم آزاد است.

وی افزود: این تئاتر که بیش از پنج ماه توسط گروه فرهنگی هنری فدک در شوشتر تمرین شده است و در شرایط کنونی مردم می‌توانند بدون تهیه بلیط این تئاتر را تماشا کنند.

مددی با اشاره به درون‌مایه این تئاتر خاطر‌‌ نشان کرد: این تئاتر بر اساس الگوهای بومی در شوشتر طراحی شده است و برای ارج نهادن به جایگاه شهدا و ایثار‌گران ساخته شده است.

وی با اشاره به زمان و مکان اجرای این تئاتر در شوشتر افزود: این تئاتر همه‌روزه به مدت سه روز از امشب در محوطه بیرونی تالار فرهنگ این شهرستان اجرا می‌شود و از عموم مردم برای تماشای این تئاتر دعوت به عمل می‌آید.

مددی تاکید کرد: در شرایط کنونی این تئاتر کاندیدای شرکت در جشنواره‌های استانی دفاع مقدس است و در این شب‌ها شوشتر میزبان داوران و کارگردانان برجسته استانی برای بازبینی و تائید این تئاتر است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول