اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

دشمن با شلیک خمپاره‌های بی‌صدا به دنبال نابودی ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: دشمن با ماهواره‌ها، اینترنت و فرهنگ مبتذل خود و با شلیک‌های خمپاره‌ها و بمب‌باران‌های بی‌صدا می‌خواهد ارزش‌های انسانی و اسلامی را از ما بگیرد و آن را نابود کند.

دشمن با شلیک خمپاره‌های بی‌صدا به دنبال نابودی ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی فتح‌الله جمیری ظهر امروز در مراسم یادواره 58 شهید حوزه ولی عصر(عج) کاکی ضمن تجلیل از شهدای صدر اسلام تا انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: حرکت در مسیر الله و برافراشتن پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله و رسیدن به حکومت مهدی موعود (عج) از اهداف شهدا و رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه ما هنوز شهدا و خانواده شهدا را خوب نشناخته‌ایم و به خوبی به ایثارگران و جانبازان ارج نمی‌گذاریم تصریح کرد: این یادواره متعلق به همه شهدا به‌ویژه حسن ظریف‌حق، عباس نصیری، محمد احمدی و جادیدالاثر علی احمدی است که باید خانواده‌های آنها را خوب بشناسیم تا بدانیم این شهدا در چه خانواده‌هایی پرورش پیدا کرده‌اند.

جمیری اضافه کرد: شهدا قدرت الهی داشتند و به اعتقادات اسلامی عمل می‌کردند و پیرو ولایت مطلقه فقیه بودند، روحیه جهاد و شهادت داشتند و از مسائل مادی گذشته بودند و دنیا برای آنها بازیچه شده بود.

وی افزود: اگر ما امروز قادریم در برابر دنیا ایستادگی کنیم به برکت وجود رهبری همچون حضرت امام خمینی(ره) است زیرا ایشان دارای شخصیتی بود که رزمندگان با یک اشاره امام جان خود را فدا می‌کردند.

جمیری تصریح کرد: ما با برگزاری پاسداشت شهدا می‌توانیم فرهنگ و جهاد شهادت را با این حرکت‌های زیبا جاودانه کنیم و به فرهنگ رسول الله (ص) امام حسین(ع) و عاشورا استمرار بخشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خمپاره‌های استکبار به صورت بی‌صدا در حال شلیک است گفت: دشمن با ماهواره‌ها، اینترنت و فرهنگ مبتذل خود و با شلیک‌ خمپاره‌ها و بمب‌باران‌های بی‌صدا می‌خواهد ارزش‌های انسانی و اسلامی را از ما بگیرد.

جمیری با بیان اینکه استفاده از ماهواره و فرهنگ غربی فرزندان ما را نسبت به حسینی بودن و شهیدپروری ضعیف می‌کند گفت: دشمن کلید و رمز موفقیت ما را متوجه شده است و اگر خدای ناخواسته ذره‌ای غفلت کنیم از مسیر دین، اسلام، ولایت جدا شده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر از این مسیر جدا شدیم گرگ‌ها و شیاطین ما را خواهند درید، از این رو ما باید هوشمندانه، هوشیارانه و با اتصال به ولایت و پشت سر روحانیت حرکت کنیم تا به سرمنزل مقصود برسیم.

فرمانده حوزه ولی عصر(عج) کاکی نیز گفت: بیش از 2 هزار و 500 مرتبه بسیجیان کاکی به جبهه حق علیه باطل اعزام شده‌اند.

سرگرد پاسدار عبدالله اسکندری افزود: شهر کاکی 58 شهید، 56 جانباز و دو آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این سومین یادواره 58 شهید بخش کاکی است که برگزار شده است.

در پایان نیز تشییع جنازه نمادین از شهید گمنام به نمایش درآمد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول