اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی:

بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره روابط عمومی آستان قدس‌رضوی از برپایی بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی خبر داد.

بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین یوسفی صبح امروز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که بر این اساس و در این محفل که در شام میلاد امام امام رضا(ع) برگزار می‌شود قاریانی از ایران، عراق و مصر حضور دارند.

مدیرکل اداره روابط عمومی آستان قدس‌رضوی در ادامه و در رابطه با برنامه‌های آستان قدس رضوی برای شب و روز میلاد امام رضا(ع) گفت: با توجه به نگاه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به زائران و ارادتمندان حضرت‌رضا‌(ع)، این آستان برنامه‌های خود را به صورت دقیقی تدوین کرده و هم‌اکنون در مرحله اجرا دارد.

یوسفی با اشاره به توجه ویژه تولیت عظمای آستان قدس‌رضوی به این امر، ادامه داد: بر همین اساس 25 هزار خادم و خدمت‌گذار حرم مطهر امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) برای فراهم‌کردن محیطی آرام برای زیارت زائران تلاش می‌کنند.

یوسفی در ادامه به انعکاس برنامه‌های میلاد امام رضا اشاره کرد و افزود: همکاری با رسانه ملی و ارتباط با شبکه‌های داخلی و خارجی برای انعکاس فعالیت‌ها و توانمندی‌های آستان قدس رضوی در طول سال از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس‌رضوی است.

یوسفی آئین تعویض پرچم گنبد و پوش ضریح حرم مطهر رضوی روز قبل از میلاد حضرت رضا(ع) و آئین نقاره‌زنی در شب و روز میلاد را از جمله ویژه برنامه‌های شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کیوسک‌های راهنمای زائر در حرم مطهر رضوی به صورت شبانه‌روزی اطلاعات مورد نیاز را به زائران ارائه می‌کنند، گفت: همچنین برای فراهمکردن شرایط مناسب زیارت، نرم‌افزار بزرگ‌ترین زیارت مجازی جهان اسلام برای بهره‌برداری زائران و دوست‌داران امام هشتم، بر روی سایت آستان قدس‌رضوی قرار گرفته است، علاوه بر این در فضای مجازی نیز پورتال جامع آستان قدس‌رضوی که همزمان با میلاد حضرت‌رضا(ع) رونمایی می‌شود، راه‌‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول