اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم:

واکاوی در اشاعه فرهنگ اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: مسلمانان باید در مسیر واکاوی در اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین افکار نبی‌اکرم (ص) و اهل ‌بیت (ع) گام بردارند.

واکاوی در اشاعه فرهنگ اسلامی ضروری است

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: از پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان اسلام درصدد براندازی نظام اسلامی بوده و در این راه از هیچ کاری فروگذار نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه تمام ادیان الهی معتقد به مقام ویژه انبیاء هستند، افزود: تنها یهودی‌نماها هستند که در طول تاریخ انبیاء را بدون دلیل به قتل رسانده و یا به آنها تهمت زده‌اند و این سبک و سیره این قوم در طول تاریخ ماندگار بوده اما همیشه با شکست مواجه شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه اقدام اخیر دشمن مبنی بر توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) در راستای از بین‌بردن وحدت مسلمانان در سراسر جهان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال کشیدن نفس‌های آخر خود بوده و در تلاش هستند تا جامعه اسلامی و دینی را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار به نفع مسلمانان رقم می‌خورد، ادامه داد: سند نابودی غرب و تفکر ضد دینی آن به دست خودشان امضاء شد و امروز جوامع اسلامی با اتحاد، همدلی و بصیرت می‌توانند دست پلید استکبار و صهیونیسم را از جوامع خود پاک کنند.

حسینی با اشاره به ضرورت واکاوی در اشاعه فرهنگ اسلامی و تبیین افکار نبی‌اکرم (ص) و اهل ‌بیت (ع) تصریح کرد: وظیفه آحاد مسلمانان است که در این مسیر گام برداشته و در برابر هرگونه توطئه‌‌ای ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول