اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

تلاش کفار مدرن بر عظمت اسلام می‌افزاید

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: تلاش کفار مدرن برای خاموش کردن نور اسلام نتیجه عکس داده و بر عظمت آن می‌افزاید.

تلاش کفار مدرن بر عظمت اسلام می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ نیروهای مسلح استان قم که در اعتراض به توهین‌های به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به تصریح قرآن کریم اعمال کسانی که ایمان نیاورده و دیگران را نیز از ایمان آوردن بازداشتند به هدر می‌رود و آیین محمد(ص) در تمام دنیا گسترش می‌یابد.

وی افزود: امروز هم کفار مدرن به وسیله ساخت فیلم، رسم کاریکاتور و سایر اقدامات تلاش کردند که نور اسلام را خاموش کنند زیرا دین الهی با رویکردی معنوی و ارشادی و بدون جنگ و خون‌ریزی در جهان ظاهر شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه بیداری اسلامی بارقه‌ای از فراگیری دین الهی در سراسر جهان است گفت: وعده الهی یعنی ظهور امام زمان(عج) تحقق می‌یابد و تا آن زمان ملت ما با هدایت مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می‌دهد و از تهدیدات و انحصارطلبی‌ها نمی‌هراسد.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس نماد دیگری از پیروزی و رشد انقلاب بوده و تقارن هفته گرامیداشت این دفاع عظیم با دهه کرامت برای مردم ایران بسیار مبارک خواهد بود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به ترس مردم از نیروهای مسلح در دوران ستم‌شاهی عنوان داشت: به برکت انقلاب اسلامی تمام نیروهای مسلح یعنی سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای مسلح دارای ارزش بالایی در بین مردم بوده و ملت ایران به آنها احترام می‌گذارند.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم ما را قدردان زحمات امام راحل(ره)، شهدا و سایر جهادگران قرار داده و ملت ایران را در دستیابی به اهداف ارزشمند انقلاب موفق بدارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول