اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان برعهده والدین است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان برعهده والدین بوده و به عنوان رکن و محور اصلی فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندان برعهده والدین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور بهرام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا، مدیران و مسئولان عضو شورا برگزار شد.

بهرام ستاری بر کارآمدی و حرفه‌ای بودن اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و افزود: محور اصلی فعالیت‌های شورا باید توجه به مقوله پیشگیری باشد و فعالیت‌های انجام شده در این شورا نیز با قوت و شدت بیشتری پیگیری شود.

فرماندار شهرستان پیشوا از کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواست تا با به کارگیری تدابیر صحیح و اصولی از فعالیت تولیدکنندگان در شهرستان جلوگیری و با عزم و اراده عمومی نسبت به ناامن کردن فضای شهرستان برای آنان اقدام کنند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان پیشوا با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در گرایش و یا عدم گرایش به اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است، اظهار داشت: مسئولان فرهنگی با جدیت، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب، دقیق و حساب شده، موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در دستور کار اعضا قرار گیرد.

در ادامه احمد قمی نیز ابراز داشت: بازدید دوره‌ای و ماهانه از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان پیشوا برگزار می‌شود.

بخشدار مرکزی پیشوا بیان کرد: برگزاری همایش‌های آموزشی و آشنایی با مواد مخدر صنعتی برای مدیران و کارکنان ادارات و خانواده دانش‌آموزان با هماهنگی اداره بهداشت و درمان شهرستان در دوم ماهه دوم سال 1391 صورت می‌گیرد.

وی با توجه به رشد منفی اعتیاد و معتادان در شهرستان عنوان کرد: از صدور مجوز جهت برپایی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان جلوگیری به‌عمل می‌آید. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول