اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران:

بازرسان به جای مچ‌گیری پیشگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران گفت: کار بازرسان پیشگیری است نه مچ‌گیری و باید در این رابطه با تمام توان وارد شوند و از مشکلات جلوگیری کنند.

بازرسان به جای مچ‌گیری پیشگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، شعبانعلی واحدی بعدازظهر امروز در نشست بازرسان فرمانداری‌های 19 گانه استان و کمیته 14 گانه دفاع مقدس در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار مردمان ایران در دفاع از کیان، ناموس و شرف اسلامی‌شان است.

وی عنوان کرد:  وظیفه ما صیانت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و بیان واقعیت‌های دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب است.

به گفته واحدی، دشمنان ما هر روز به بهانه‌های مختلف در حال رخنه در این انقلاب و نظام هستند و ما باید با برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی مانع این عملکردها شویم.

مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران با محکوم کردن اقدام اخیر دشمنان و آمریکا در توهین به پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: دشمن با این فیلم موهن در پی خاموشی بیداری اسلامی است در حالیکه جریان بیداری اسلامی با توهین به مقدسات مسلمان جهان نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه این روند شدت خواهد گرفت و اسلام‌خواهی جهانی می‌شود.

واحدی از شرکت گاز مازندران و اداره کل منابع طبیعی این استان به ‌عنوان ادارات پیشرو برنامه‌های فرهنگی نام برد که با اجرای مناسب و دقیق برنامه‌ها در اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش و عملکرد فعال هستند و رابطان فرهنگی آنان به صورت روزانه گزارش می‌دهند.

وی اضافه کرد: همه ما باید نگاه خدمت‌گذاری در سنگر فرهنگ و ایثار داشته باشیم و در این رابطه با برنامه‌ریزی دقیق برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس وارد شویم.

این مسئول گفت: باید برنامه‌ریزی‌های دفاع مقدس براساس اولویت‌ها و با رویکرد فرهنگی برگزار شود.

واحدی با اشاره به اینکه بازرسان و رابطان ستاد هفته دفاع مقدس باید کاستی‌ها و نواقص را اطلاع‌رسانی کنند، خاطرنشان کرد: نباید خدای ناکرده با اطلاع رسانی ناقص موجب ایجاد کاستی‌ها در برنامه دفاع مقدس شویم.

مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران ادامه داد: کمیته‌ها و فرمانداران در ارائه برنامه‌های روزشمار هفته دفاع مقدس در فرصت باقیمانده تلاش کنند تا برنامه‌ها به‌درستی عملیاتی شود.

فرماندار شهرستان نکا نیز در سخنانی یادآور شد: دوران دفاع مقدس برگ‌ زرینی در تاریخ ماست و ما با گرامیداشت آن روزها درس‌ها و ارزش‌هایی که رزمندگان برای ما به ارمغان آوردند را به جوانان و آیندگان خود منتقل می‌کنیم.

رضا آزادی‌کناری ادامه داد: اکنون جنگ تمام عیار علیه اسلام به راه افتاده است که همه ما باید در این رابطه باید در برابر جنگ نرم دشمن و محکوم کردن برنامه‌های ضدفرهنگی وارد شویم.

وی گفت: جنگ یعنی تحمیل اراده یک کشور و نیروی نظامی به کشور دیگر برای تسلیم طرف مقابل و همه جنگ‌های دشمن در حال حاضر برای به زانو درآوردن ماست.

آزادی‌کناری متذکر شد: روز پیروزی ما روزی است که نه به غیر خدا و آری به خدا بگوییم و باید این مسئله در جامعه اسلامی ما با قوت ادامه یابد و در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس که آری فرزندان ما به خدا بود بیش از گذشته فعال باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول