اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

امروزه استراتژی جنگ تغییر کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره بر ضرورت هوشیاری در مقابل دشمنان گفت: جنگ هنوز تمام نشده بلکه استراتژی‌های آن عوض شده است.

امروزه استراتژی جنگ تغییر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دیدار رزمندگان پیشکسوت با تاکید بر وجود معنویت در بین رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: توفیقات به دست آمده در جبهه‌های جنگ هم به مدد معنویت رزمندگان و امداد‌های غیبی بوده است.

وی به معنویت رزمندگان حاضر در جبهه‌ها اشاره کرد و افزود: آنها امدادهای غیبی را با گوشت و پوست خون لمس کردند.

امام جمعه زنجان به فرازهایی از نامه امام علی (ع) به یکی از استانداران خود اشاره کرد و گفت: بر اساس همان نامه کسی که دشمن دارد، نباید غفلت کند.

وی به وقایع و سخنان اخیر دشمنان اشاره کرد و افزود: باید متوجه بود که جنگ تمام نشده است بلکه استراتژی عوض شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر رویارویی حق و باطل تاکید کرد و گفت: دشمن روزی با توپ و تانک برای اشغال سرزمین آمده بود و امروز با جنگ سایبری به سراغ ما آمده است و نباید دشمن را فراموش کرد چون با ما دشمنی می‌کند و از ما کینه دارد.

آیت‌الله خاتمی به سخنان اخیر اوباما و بان‌کی‌مون در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: رئیس یک سازمان بین‌المللی هم نگران تامین امنیت رژیم صهیونیستی است و بر تامین امنیت آن تاکید دارد.

در این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هفته دفاع مقدس را یادآور فداکاری رزمندگان در آن ایام اعلام کرد و یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامیداشت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول