اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

شبهه‌افکنان، تحلیل و شناختی از جنگ و شرایط آن ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه برخی کسانی که حتی خاک جبهه نیز روی کفششان ننشسته است اقدام به اظهار نظر در مورد جنگ و شرایط آن می‌کنند، گفت: این دسته در واقع هیچ شناختی از شرایط جنگ ایران و عراق ندارند.

شبهه‌افکنان، تحلیل و شناختی از جنگ و شرایط آن ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در جمع مدیران کل هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشت: جنگ برکات متعددی برای ایران اسلامی داشته است و یکی از دلایل رسیدن کشور به اقتدار استفاده از تجربیات جنگ هشت ساله است.

وی افزود: کشوری که در زمانی برای تامین گونی و سیم خاردار مورد نیاز در جنگ محتاج سایر کشورها بود امروز به قله‌های اقتدار و فناوری رسیده است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: بی‌گمان موفقیت‌های ایران در دفاع مقدس و سال‌های پس از آن به این دلیل است که جوانان این کشور تنها برای تحقق اندیشه‌های ناو علوی و حسینی جانانه تلاش می‌کنند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه افراد و جریان‌هایی به شبهه‌افکنی پیرامون جنگ و ادامه آن می‌پردازند، افزود: این افراد آن دسته از کسانی هستند که یک ذره خاک جبهه و جنگ روی کفش و پیراهنشان ننشسته است.

وی افزود: این افراد مدام با ارائه اطلاعاتی غلط می‌گویند که چرا ایران جنگ را پس از فتح خرمشهر ادامه داده است و شبهه‌افکنی می‌کنند.

عزیزی خطاب به مدیران یادآور شد: بنده نیز پاسخ این سئوال را بارها با سئوال داده‌ام.

استاندار هرمزگان در این راستا افزود: در پاسخ اینگونه افراد باید گفت که بعد از فتح خرمشهر در حالی که بخش اعظمی از نوار مرزی غرب کشور در دست صدام بود، حتی یک نهاد بین‌المللی برای اتمام جنگ قطعنامه‌ای را پیشنهاد نداد و آنچه در این میان اتفاق افتاد آتش‌بس یک طرفه‌ای بود که صدام که در آن زمان مناطق یاد شده را از خاک ایران در دست داشت، اعمال کرده بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر نوار مرزی غرب باید پرسید که اگر در آن زمان ایران آتش‌بس اعلام می‌کرد تکلیف اسرا چه می‌شد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: کوتاهی دستگاه‌‌های خدمت‌رسان همانند آبفا و توزیع برق در رفع مشکلات و کمبودهای واحدهای آموزشی به هیچ وجه قابل قبول نیست به نحوی که باید طی روزهای آینده مشکلات جزئی و احتمالی باقیمانده مرتبط با واحدهای آموزشی برطرف شود.

عزیزی همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها نیز اشاره و افزود: در این بخش نیز باید با نهایت جدیت به رفع مسائل و مشکلات احتمالی توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول