اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی:

باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به کندی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به کندی اجرا می‌شود.

باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان به کندی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمد قرایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره نظر نیروی انتظامی در مورد روند اجرای باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان اظهار کرد: متأسفانه این پروژه به کندی پیش می‌رود و ما هم نگران اجرای آن هستیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه تلفاتی که در این محور روی می‌دهد، برای پلیس نیز دغدغه‌های زیادی برای امنیت جامعه ایجاد کرده است.

قرایی اظهار کرد: موضوع دو بانده کردن محور پر تردد بجنورد به جنگل گلستان مسئله مهمی بوده تا زائران و مسافران با آسودگی خاطر در این محور تردد کنند.

وی از محور بجنورد به جنگل گلستان به عنوان شاهراه اصلی شرق به غرب یاد کرد و گفت: این در حالی است که عرض این جاده کم بوده و متأسفانه به خاطر نبود زیرساخت، همواره با تصادفات دل‌خراش مثل حادثه برخورد امروز پراید با تریلر و انفجار آن و آتش گرفتن چهار سرنشین این خودرو که به طرز فجیعی جان خود را از دست داده، مواجه هستیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: البته نیروی انتظامی به سهم خود پیگیری‌های زیادی برای تسریع در اجرای این پروژه داشته است که امید می‌رود دستگاه مجری باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در این زمینه تدبیر کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این محور ارتباطی بیشترین شمار تصادفات و تلفات خراسان‌شمالی را داشته، امیدواریم این معضل اساسی استان و کشور در آینده نزدیک رفع و شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

به گزارش فارس، پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به آزادشهر به طول 145 کیلومتر در چهار قطعه توسط پیمانکاران درحال اجراست.

طی بازدید اول همین هفته خبرنگاران از عرصه‌های منابع طبیعی غرب خراسان‌شمالی، متأسفانه اجرای این پروژه دچار رکود بوده در حالی که این پروژه در طرح مهر ماندگار قرار گرفته و قرار است تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول