اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شنای سپاهان:

هیئت شنا و باشگاه سپاهان به تعهدات خود عمل نکردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شنای سپاهان گفت: سال گذشته با حمایت باشگاه سپاهان و هیئت شنای استان در مسابقات لیگ شرکت کردیم اما هیچ کدام به تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل نکردند.

هیئت شنا و باشگاه سپاهان به تعهدات خود عمل نکردند

فرهاد خائفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو فصل قبل تحت حمایت باشگاه سپاهان در مسابقات لیگ برتر شنا حضور پیدا کردیم اما هنوز مطالبات چند ماه بازیکنان پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: در فصل گذشته نیز مشکلات زیادی برای حضور تیم اصفهان در لیگ برتر شنا وجود داشت و در نهایت تصمیم گرفته شد که با حمایت باشگاه سپاهان و هیئت شنای استان اصفهان تیم در لیگ شرک کند.

سرمربی تیم شنای سپاهان افزود: هیئت شنا در زمان ریاست قبلی قول داده بود که هزینه‌های تیم را از باشگاه سپاهان دریافت کند اما پیگیری‌های لازم انجام نشد و سپس نیز تغییراتی در هیئت صورت گرفت.

وی با اشاره به بدقولی صورت گرفته بیان داشت: هیئت در حد هزینه‌های ایاب و ذهاب برای تیم‌های شنای بانوان و آقایان هزینه کرد اما هنوز مطالبات بازیکنان پرداخت نشده است.

خائفی در خصوص ادامه فعالیت تیم اصفهان در لیگ برتر شنا تصریح کرد: هنوز اسپانسری برای حمایت از تیم پیدا نشده و در فرصت کوتاهی که تا آغاز لیگ باقی مانده، تلاش‌هایی را صورت می‌دهیم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول