اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان:

اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس برای من هم پیش آمده بود

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس برای من هم زمانی که بازی می‌کردم پیش آمده بود.

اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس برای من هم پیش آمده بود

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیم‌های سپاهان و ملوان اظهار کرد: اگر یک بررسی کامل در مورد تیم‌های ایرانی داشته باشیم این است که 70 درصد موقعیت تیم‌ها بستگی به میزان دوندگی آنها در زمین دارد و تیم‌هایی که در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند تیم‌هایی هستند که از بازیکنانی دونده و با تعصب برخوردارند و ملوان و سپاهان هم در حال حاضر از این تیم‌ها هستند.

وی تاکید کرد: اما در بازی آخر دو تیم تا پیش از دیدار فردا، تیم ملوان به هیچ عنوان در برابر فولاد خوزستان بازی خوبی را از خود ارائه نکرد و تیم فولاد یک سر و گردن بالاتر از تیم ملوان بود و ملوان شانس آورد که تنها یک گل دریافت کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: بر خلاف تیم ملوان سپاهان آخرین بازی‌اش را در برابر تیم پرسپولیس بسیار خوب و دونده بازی کرد و در این بازی پرسپولیس شانس آورد که تنها دو گل خورد.

وی ادامه داد: نقطه قوت تیم سپاهان این بود که دفاع خود را از میانه‌های تیم حریف و با پرس‌کردن بازیکنان پرسپولیس انجام داد و در صورتی که همین کار را در بازی با ملوان هم بتوانند انجام بدهند به طور حتم موفق می‌شوند.

چرخابی تصریح کرد: البته تیم ملوان هم پرس را به خوبی در زمین انجام می‌دهد و اگر شرایط زمین بازی مساعد باشد نوید یک بازی بسیار خوب را می‌دهم اما اگر زمین بازی بد باشد برعکس، یک بازی بسیار بد را پیش‌بینی می‌کنم.

وی در ادامه به حواشی به وجود آمده در بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اشاره کرد و افزود: من هم زمانی که در باشگاه تام بازی می‌کردم و در بازی با فولاد به دلیل اینکه در یک رستوران غذای مسموم خورده بودیم این بلا سرمان آمده بود اما نکته‌ای که در این میان مهم بود این بود که ما هیچ‌گاه باشگاه فولاد را مقصر ندانستیم.

وی ادامه داد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال هم وجود دارد که تمام کارهای مربوط به هتل، آب، غذا و به طور کل هر چیز خوردنی به عهده تیم میهمان است و باشگاه میزبان هیچ نقشی در این موارد ندارد و من هم فکر نمی‌کنم باشگاه پرسپولیس در این زمینه ادعایی داشته باشد.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اگر هم قصد داشته باشیم بگوییم بازیکنان پرسپولیس هیچ مشکلی نداشتند خنده‌دار است زیرا به وضوح مشخص بود که بازیکنان این تیم مشکل دارند.

وی گفت: در مورد این که به واقع چه اتفاقاتی برای بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده نمی‌توانم نظر بدهم زیرا من پزشک نیستم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول