اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

گسترش عدالتخواهی در جهان ناشی از بیداری ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، گسترش جنبش عدالتخواهی در اقصی نقاط دنیا به خصوص خاورمیانه را ناشی از بیداری ملت‌ها دانست.

گسترش عدالتخواهی در جهان ناشی از بیداری ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر، گسترش بیداری اسلامی و جنبش عدالتخواهی در اقصی نقاط دنیا به خصوص خاورمیانه را نشان از آگاهی ملل آزاد دنیا نسبت به استعمار و استثمار خود توسط قدرت‌های استکباری برشمرد.

وی گفت: امروز استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به خوبی به قدرت ایران اسلامی و عزم و اراده ملت ایران در پاسداری از اهداف انقلاب پی برده است.

ولایی تصریح کرد: دشمنان ایران به خوبی می‌دانند که ایران اسلامی با رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری به یکی از قدرت‌های مطرح دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: امروز استکبار جهانی خود در مقابل جنبش‌های مختلف در کشور خودشان قرار گرفته‌اند و چهره آنها برای ملت خودشان نیز نمایان شده بر همین اساس هر روز فشار مردم بر حاکمیت این قدرت‌ها بیشتر می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، وحدت، همدلی و ترویج اندیشه‌های اسلامی و دینی همچنین تقویت مسائل معنوی در بین جوانان را راهکاری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی ذکر کرد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم بیش از پیش در جذب جوانان به مسائل معنوی، دینی، مساجد و محافل مذهبی گام‌های عملی برداریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز هرچه داریم به برکت قرآن و اهل‌بیت است که توجه به قرآن و معنویات انسان‌ها را به سوی سعادت پیش خواهد برد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات حجت‌الاسلام صفر تقی‌زاده مسئول سابق حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر، حجت‌الاسلام ممی‌زاده به عنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر معرفی شد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول