اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) تهران:

مذاهب بی‏بنیان در کشور مانند قارچ تولید می‏شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: فرق و مذاهب بی‏بنیان در کشور مانند قارچ تولید می‏شوند.

مذاهب بی‏بنیان در کشور مانند قارچ تولید می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران سردار علی نصیری امشب در همایش «یاران ولایت» که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از بسیجیان شمال‏شرق استان تهران در سالن آمفی‏تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد اظهار داشت: این گروه‏ها، فرق و مذاهب شکل ‏گرفته در کشور که در هیچ‏یک اساس و بنیانی وجود ندارد به مانند قارچ تولید می‏شوند.

وی ادامه داد: تعدادی از این فرق بی‏بنیان از چنان اسامی زشتی برای معرفی خود استفاده می‏کنند که انسان از بیان آنها نیز شرمسار است.

نصیری اضافه کرد: «هیچ گربه‏ای برای رضای خود به دنبال موش نمی‏گردد» و دشمنان نیز از هزینه‏های هنگفت و سرمایه‏گذاری‏های بی‏شمار خود به دنبال کسب نتیجه‏ای شوم نظیر نابودی فرهنگ شهادت هستند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: دشمنان در قالب چنین اقداماتی هدفی شوم همچون جدایی مردم از رهبری و انقلاب اسلامی را پیگیری می‏کنند.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ابتذال و تلاش برای جایگزینی آن به جای فرهنگ ناب شهادت برگرفته از هشت سال دفاع مقدس موضوع مدنظر دشمنان در جنگ نرم کنونی است.

نصیری با اشاره به فتنه سال 88 یادآور شد: در فتنه سال 88 کسانی دچار زیان شدند که به دلیل فقدان بصیرت راه را از بیراهه تشخیص ندادند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز نیز باید دقت کرد تا در جنگ نرم دشمن در جبهه فرهنگی نیز راه را از بیراهه به خوبی تمیز دهیم.

وی ادامه داد: امروز به همت مسئولان فرمانداری شهرستان دماوند و بخشداری رودهن همایشی در راستای محکومیت حرکت شنیع آمریکایی و صهیونیستی ساخت آن فیلم موهن برگزار شد.

نصیری اضافه کرد: یکی از راه‏هایی را که می‏تواند به عنوان مرهم زخم و تسکین درد ناشی از این کار زشت استکبار مورد توجه قرار گیرد، فرستادن صلوات به جایگاه نبی مکرم اسلام (ص) با صدایی رسا و دشمن‏شکن است.

در پایان این همایش چند تن از جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدای بخش رودهن با دریافت لوح یادبود مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول