اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت بازنشستگان سپاه الغدیر استان یزد:

منشأ حرکت جوهری انقلاب دین رسول الله (ص) است

خبرگزاری فارس: معاونت بازنشستگان سپاه الغدیر استان یزد، منشأ حرکت جوهری انقلاب دین رسول الله (ص) دانست.

منشأ حرکت جوهری انقلاب دین رسول الله (ص) است

 به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، احمدعلی زارع‌زاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف نبی اکرم(ص) مهریز با حضور بسیجیان این حوزه و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از ثمرات حرکت عظیم پیامبر اسلام (ص) در تاریخ است و انقلاب اسلامی در واقع یک ولادت جدید برای اسلام بود.

وی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) افزود: دشمنان اسلام لطمه‌های زیادی از دین و آیین پیامبر خورده‌اند که اقدام به ساخت چنین فیلم‌های موهنی کرده‌اند.

زارع‌زاده با بیان اینکه اهانت استکبار جهانی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و پخش فیلم موهن ناشی از ضعف و درماندگی سیاسی و فرهنگی آنان است، بیان کرد: این حرکت گستاخانه آنان هیچ خللی در باور راستین امت اسلامی نسبت به پیامبر اسلام ایجاد نخواهد کرد بلکه اتحاد و یکپارچگی امت اسلام را بیشتر خواهد کرد.

فرماندار سابق مهریز تنها راه رسیدن امت اسلامی به عزت، مجد و عظمت واقعی و سعادت معنوی و مادی را درس گرفتن از ابعاد وجودی و شخصیت عظیم پیامبر اسلام (ص) دانست و حضرت محمد(ص) را پیامبر رحمت، عزت، کرامت و نماد همه ارزش‌ها خواند و گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران در تمامی کارها پیامبر اعظم(ص) را الگوی خود قرار دادند.

وی همچنین با اشاره به شباهت‌های اهداف پیامبر (ص) و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حضرت محمد(ص) در انجام تمامی کارهایش عدالت را برقرار می‌کرد و مردم را به مقابله با دشمنان اسلام بسیج می‌کرد.

زارع‌زاده گفت: در زمان طاغوت نیز دشمنان با نقشه‌های شوم خود می‌خواستند کشور ایران به پنج کشور تقسیم کنند اما با اتحاد و همدلی ملت ایران به این نقشه و دیگر اهداف شوم شان دست نیافتند.

وی گفت: هم‌اکنون نیز دشمنان با به اوج رساندن تحریم‌های اقتصادی خود قصد ضربه زدن به انقلاب و دور کردن مردم از انقلاب را دارند که بدون شک با تدابیر رهبر معظم انقلاب و استقامت ملت ایران به این نقشه دست نخواهند یافت بلکه این تحریم‌ها نقطه قوتی برای پیشرفت انقلاب خواهد بود.

زارع‌زاده با اشاره به تحریم‌ها و اهداف دشمنان اسلام بیان کرد: در زمان طاغوت ما سال‌های سال به کشورهایی چون آمریکا وابسته بودیم و آمریکا کشور ما را ایالت پنجاه و یکم خود می‌دانست اما اکنون ما نه تنها به کسی وابسته نیستیم بلکه مسیرهای صادرات در تمامی بخش‌های تولیدی ما فراهم شده است.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان احساس کردند منافع خود را از دست داده‌اند زیرا این نظام مانند زلزله بزرگی بود که کاخ‌های ظلم را به لرزه درآورد و این جنگ نیز مایه ابهت و قدرت اسلام و ایران شد و جهان‌خواران را از این نظام وحشت‌زده کرد.

زارع‌زاده با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمنان در حمله‌ها و تهاجم‌های فرهنگی در همان سطحی که به ما حمله می‌کند، در همان سطح پاسخی کوبنده به او داده‌ایم و خواهیم داد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول