اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه شهرستان خوسف:

اخوت و برادری یکی از رموز تثبیت نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه شهرستان خوسف فرهنگ اخوت و برادری را یکی از رموز بقا و تثبیت نظام اسلامی عنوان کرد.

اخوت و برادری یکی از رموز تثبیت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حسینی عصر امروز در جمع مردم شهرستان خوسف ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز دشمنان اسلام به ساحت مقدس پیامبر(ص) اظهار کرد: حضرت محمد(ص) در تاریخ اسلام حامل پیام انسانیت و مهربانی بود.

وی ادامه داد: ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌های امروز به خیال خود برای جلوگیری از توسعه فرهنگ غنی اسلامی یک روز قرآن را می‌سوزانند و یک روز هم به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین می‌کنند.

امام‌جمعه شهرستان خوسف یادآور شد: دشمنان اسلام و قرآن چون چشم دیدن گسترش اسلام در سراسر جهان را ندارند و برای خالی کردن عقده‌های خود دست به این اقدامات جنون‌آمیز می‌زنند تا سایر ملل را نسبت به اسلام بدبین کنند.

حسینی با بیان اینکه جنگ تحمیلی گذشته امروز در قالب جنگ نرم و اقتصادی ادامه دارد، تصریح کرد: تقویت بنیه‌های دینی و ترویج و تبیین فرهنگ‌های اسلامی نظیر نماز، قرآن، سیره اهل بیت(ع) و ولایت‌مداری در جامعه به ویژه در بین نسل جوان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کند.

وی اضافه کرد: در برابر تحریم‌های اقتصادی و دیگر تحریم‌ها باید هوشیارانه و مدبرانه عمل کنیم آن وقت می‌بینیم که این تحریم‌ها برای نظام و انقلاب اسلامی یک فرصت است.

امام‌جمعه شهرستان خوسف افزود: برای خودکفایی اقتصادی باید تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و با صرفه‌جویی و استفاده از تولیدات ملی سبب تحقق این مهم شویم.

حسینی، قرآن و روایت اسلامی را بهترین نقشه راه برای جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: در صدر اسلام هم مسلمانان نیز با مشکلات، هجمه‌ها و تحریم‌های فراوانی روبه‌رو شدند اما همیشه با وحدت، اخوت و برادری از این مشکلات و هجمه‌ها به سلامت گذشتند.

وی اظهار کرد:  آنچه انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند فرهنگ برادری و اخوت میان ملت بود و امروز نیز برای بقا و تثبیت نظام اسلامی باید به این فرهنگ توجه ویژه شود.

امام‌جمعه شهرستان خوسف تصریح کرد: خوسف دیر به حق و حقوقات خود رسیده لذا از تمامی مدیران  شهرستان و خراسان جنوبی می‌خواهیم با روحیه بسیجی و جهادی به مردم این شهرستان محروم خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول