اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گازرسانی به روستای سیوجان و کوشه‌سفلی

500 خانوار روستایی خوسف از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: نزدیک به 500 خانوار با افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستاهای سیوجان و کوشه‌سفلی شهرستان خوسف از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

500 خانوار روستایی خوسف از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم گازرسانی به روستاهای سیوجان و کوشه سفلی از توابع شهرستان خوسف با اشاره به اینکه امکان تامین گاز طبیعی برای هر نوع سرمایه‌گذاری در استان فراهم است، اظهار کرد: پروژه‌های گازرسانی در قالب نیروگاهی، حمل و نقل، صنعتی، خانگی و سی.ان.جی در استان در حال انجام است.

حسن افتخاری ادامه داد: هم‌اکنون 106 هزار و 700 مصرف‌کننده گاز طبیعی در خراسان جنوبی وجود دارد و همچنین جایگاه سی.ان.جی  خوسف و نیمبلوک نیز هم‌زمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه 106 هزار و 700 مصرف‌کننده گاز طبیعی در استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر 22 جایگاه سی.ان.جی در خراسان جنوبی فعال است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به سفر دوم هیئت دولت به خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از مصوبات این سفر ساخت 14 جایگاه سی.ان.جی در نقاط مختلف استان بود که بخش زیادی از این مصوبه اجرایی شده است.

افتخاری اجرای 15 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، نصب 271 علمک و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار را از اقدامات انجام شده برای گازرسانی به روستاهای سیوجان و کوشه سفلی از توابع شهرستان بیرجند برشمرد.

وی اضافه کرد: همچنین اعتباری بالغ بر 6 ‌میلیارد ریال برای گاز‌رسانی به این روستاها هزینه شده که 500 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم سرانه گازرسانی در کشور برای هر نفر را بین یک تا 1.5 میلیون تومان برشمرد و افزود: این سرانه در خراسان جنوبی با توجه به پراکندگی جمعیت بین 2 تا 3 میلیون تومان است.

قهرمان رشید با بیان اینکه خدمات‌رسانی دولت در بخش‌های مختلف انجام شده است، تصریح کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون 420 میلیارد تومان در بخش توزیع برق استان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این خدمات‌رسانی همچنان ادامه دارد و در نقاط مختلف استان حتی در روستاهای دارای دو خانوار این اقدام با استفاده از انرژی خورشیدی در دستور کار قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار یادآور شد: ساخت بیمارستان شهرستان خوسف در قالب طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول