اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های لارستان خبر داد

نصب 5000 نوع علائم ایمنی در محورهای لارستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های لارستان از نصب بیش از 5 هزار علائم ایمنی در محورهای اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.

نصب 5000 نوع علائم ایمنی در محورهای لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سید عبدالمجید دستاران اظهار داشت: تامین حداکثر ایمنی در راه‌ها از جمله وظایف این اداره کل بوده و به همین منظور اقدامات مستمری از جمله نصب انواع علائم، اجرای خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ایجاد روشنایی، نصب گاردریل و ... انجام می‌شود که تمام این اقدامات به نوبه خود نقش اساسی را در تامین و افزایش ایمنی ترافیک جاده‌ها ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و از ابتدای سال تاکنون 417 متر مربع تابلوی اطلاعاتی، 3 هزار و 125 نوع علائم راهنمایی و رانندگی، 2 هزار و 400 بازتاب چشم گربه‌ای و 541 بنر با مضامین ترویج‌کننده فرهنگ ترافیکی در طول راه‌های حوزه استحفاظی نصب شد و نیز اجرای بیش از 650 کیلومتر خط‌کشی و نصب گاردریل در نقاط پرحادثه از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در حوزه این اداره کل بوده است.

دستاران اضافه کرد: در حوزه این اداره کل 6 هزار و 636 کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که انجام این اقدامات، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای را در پی داشته است.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری علائم و تجهیزات ایمنی نصب شده در راه‌ها کوشا باشند چراکه فقدان هر یک از این علائم و تجهیزات ایمنی ممکن است سبب بروز حوادث جاده‌ای و به خطر افتادن جان هموطنان شود.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول