اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی در سال جاری به طرح‌های راه و شهرسازی این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار به راه و شهرسازی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی درمیان اظهار کرد: با اختصاص این میزان اعتبار 9 پروژه راه‌سازی در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 765 میلیون تومان به نگهداری و مرمت محورهای شهرستان اختصاص یافت، یادآور شد: در سال جاری نیز اعتباری بالغ بر 879 میلیون تومان برای نگهداری و نوسازی محورهای شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه بیش از 286 واحد مسکونی مسکن مهر در شهر اسدیه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد و 200 میلیون ریال در دست احداث است، گفت: از این تعداد عملیات اجرایی 161 واحد به اتمام رسیده است و متقاضیان در واحدها سکونت دارند.

براتی افزود: تاکنون برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر این شهرستان اعتباری معادل 4 میلیارد و 31 میلیون ریال هزینه شده و در سال جاری نیز مبلغ 580 میلیون ریال برای توسعه این خدمات پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر مرکز شهرستان طرح مسکن مهر در تمامی شهرهای شهرستان از جمله طبس مسینا، قهستان و گزیک اجرایی می‌شود، از احداث 36 واحد مسکونی در شهرستان در قالب مسکن معلولان خبر داد.

فرماندار درمیان از صدور 6 هزار و 650 جلد سند مالکیت روستایی و شهری از سال 84 تاکنون در درمیان خبر داد و افزود: همچنین از سال 84 تاکنون عملیات احداث یک‌هزار و 946 واحد مسکونی در قالب نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سطح روستاهای شهرستان آغاز شده است که از این تعداد عملیات اجرایی یک‌هزار و 107 واحد به اتمام رسیده و مردم از نعمت واحد مسکونی مقاوم برخوردار شده‌اند.

براتی با اشاره به مشکلات مالکیتی اراضی شهر اسدیه که در سال‌های گذشته به متقاضیان واگذار شده است، تصریح کرد: طی دو سال گذشته با همکاری و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی بیش از 90 درصد مشکلات اراضی شهر اسدیه برطرف شده است.

وی با بیان اینکه همه واحدهای مسکن مهر درمیان از خدمات زیربنایی و روبنایی برخوردار هستند، گفت: هیچگونه تورمی در قیمت زمین در شهرستان درمیان وجود ندارد.

فرماندار درمیان با اشاره به ضرورت تمرکززدایی و افزایش اختیارات مدیران شهرستانی به منظور افزایش کیفیت خدمت‌رسانی خواستار نظارت جدی بر اجرای صحیح پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان درمیان شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول