اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

افزایش 30 درصدی حجم تردد در جاده‌های استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان از افزایش 30 درصدی حجم تردد در هفته آخر شهریور ماه در جاده‌های این استان خبر داد.

افزایش 30 درصدی حجم تردد در جاده‌های استان اصفهان

علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان اظهار کرد: وضعیت سفر در جاده‌های استان با توجه به هفته آخر تعطیلات تابستان رو به افزایش است.

وی افزود: در این پنج ماهه طبق آمار پزشک قانونی فقط هفت درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: البته هر چقدر جاده‌های استان شلوغ‌تر باشد، تصادفات بیشتری هم داریم چرا که بیشتر این حوادث از خودروهای با سرعت بالا و به ویژه در مواقع شلوغی راه‌ها رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دو تصادف منجر به فوت داشتیم که یکی در جاده جندق و دیگری در آزادراه معلم رخ داده است که دو نفر فوتی در این تصادفات داشته است.

نیکبخت با بیان اینکه در آستانه مهر ماه و سفرهای پایان تابستان 91 هستیم، گفت: حجم سفرهای بین شهری در دو هفته آخر بیش از 30 درصد افزایش دارد.

وی افزود: هیچ تخلفی از چشم مأموران پوشیده نیست و به صورت جدی جاده‌های استان به صورت محسوس و نامحسوس کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در پیک شلوغی جاده‌ها از جمله موارد قابل توجه است که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول