اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خبر داد

اخذ سند 585 هکتار از اراضی دولتی توسط راه و شهرسازی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از اخذ سند 585 هکتار از اراضی دولتی توسط این اداره کل خبر داد.

اخذ سند 585 هکتار از اراضی دولتی توسط راه و شهرسازی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، حسین نعمتی اظهار کرد: با توجه به برنامه ابلاغی سال 91، مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان موفق به اخذ سند با مساحت 48/585 هکتار از اراضی دولتی پلاک 159 اصلی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن شده است.

وی تصریح کرد: با اخذ سند مذکور، 100 درصد برنامه ابلاغی در خصوص اخذ اسناد اراضی دولتی محقق و 17 درصد نیز پیشرفت داشته است.

خبر دیگری نیز حاکی است، مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: جانمایی منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در اراضی پلاک بیدک بجنورد به تأیید رسید.

روزبه دادجو تصریح کرد: قانون ایجاد مناطق ویژه اقتصادی کاوه، بجنورد، لاوان، پارسیان و بانه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

وی اضافه کرد: طی تصویب مجلس شورای اسلامی در مناطق ویژه اقتصادی یاد شده، منطقه ویژه اقتصادی بجنورد 355 هکتار از اراضی دولتی را شامل می‌شود که با گرایش تجاری، صنعتی و آموزشی است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: این پروژه در فاصله پنج کیلومتری غرب مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول