اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

استقبال از نمایشگاه دفاع مقدس بی‌نظیر بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: نمایشگاه دفاع مقدس امسال به نام پیامبر اعظم(ص) مزین شده و استقبال مردمی از آن بی‌نظیر بوده است.

استقبال از نمایشگاه دفاع مقدس بی‌نظیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ نیروهای مسلح استان قم که در اعتراض به توهین‌های به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) صورت گرفت ضمن گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سفاکان و ظالمان مستکبر اخیراً توهین‌هایی را علیه پیامبر نور و رحمت انجام داده‌اند که این تجمع برای محکوم کردن این قضیه صورت گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شش هزار شهید استان قم افزود: مفتخریم که در سی و دومین سالگرد جنگ تحمیلی موفق شده‌ایم بیش از 570 برنامه را در قالب 40 عنوان در استان قم برگزار کنیم.

فرمانده سپاه علی‌‌ابن‌ابیطالب(ع) ادامه داد: نمایشگاه یاد یاران نیز در جوار مسجد مقدس جمکران برپا شده و به نام نامی پیامبر اعظم(ص) مزین شده است که هر شب خیل مشتاقان و علاقه‌مندان به فرهنگ جهاد و شهادت به نمایشگاه سرازیر می‌شوند و استقبال از این نمایشگاه بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول