اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

کسب 3 امتیاز برای خارج شدن از بحران ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی مقابل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: برای خارج شدن از بحران کسب سه امتیاز خانگی برابر حریف ضروری است.

کسب 3 امتیاز برای خارج شدن از بحران ضروری است

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در فصل جاری تیم بسیار خوبی را روانه لیگ کردیم که با بدشانسی نمی‌توانیم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کنیم.

وی افزود: تمام سعی و تلاش هیئت مدیره باشگاه حفظ بازیکنان سال گذشته و جذب چند بازیکن باتجربه و مطرح خوب بومی بود که توانستیم این اقدام شایسته را انجام دهیم.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: در این بازی برای خارج شدن از بحران و ناکامی هفته‌های گذشته بازیکنان به جز برد به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

نجاریان گفت: با توجه به حضور بازیکنان با تجربه در تیم فوتسال راه ساری جایگاه این تیم در جدول رده بندی مطلوب نیست و باید این تیم جایش در بالای جدول باشد.

عضو هیئت رئیسه فوتسال کشور بیان داشت: پس از شکست تلخ که مقابل گاز خوزستان در هفته گذشته رخ داد، بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند و آماده بازی در این دیدار هستند.

وی یادآور شد: تیم هلال احمر آذربایجان شرقی نامش جدید است اما مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی باتجربه‌ای را جذب کرده و از تیم‌های آماده لیگ محسوب می‌شود.

نجاریان اظهار داشت: هیچ کس نمی‌تواند نتایج فوتبال را پیش‌بینی کند، بازی برد و باخت دارد و در این دیدار بازیکنان تیم با اتکا به تماشاگران سرافراز از زمین مسابقه بیرون خواهند آمد.

وی با حمایت مجدد از کادر فنی تیمش خاطرنشان کرد: حیدریان از بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتسال کشور در سال‌های گذشته بود که باید فرصت بیشتری به وی داد تا به هدفش که همان موفقیت تیم راه ساری است، برسد.

مدیرعامل راه ساری از هواداران راه ساری خواست همچون بازی‌های گذشته برای تشویق تیم در سالن مسابقه حضور یابند تا بازیکنان با تشویق آنان به سه امتیاز حیاتی و با ارزش این بازی دست یابند.

تیم راه ساری از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه 31 شهریور از ساعت 17 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان تیم جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی است.

به گزارش فارس، راه ساری از شش بازی گذشته خود چهار شکست و دو پیروزی و شش امتیاز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول