اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

نمایندگان بحران دریاچه ارومیه را جدی‌تر دنبال کنند

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: مجمع نمایندگان مجلس باید به یک محل مناسب برای مطرح‌کردن و پیشبرد برنامه‌های استان به ویژه در ارتباط با دریاچه ارومیه تبدیل شود.

نمایندگان بحران دریاچه ارومیه را جدی‌تر دنبال کنند

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امیدواریم در مجلس نهم این مجمع پویاتر از سال‌های قبل فعال شده و همه نیازها، ظرفیت‌ها و مسائل استان به شکل مطلوب در آن، مورد بررسی قرار گیرد تا چاره‌جویی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نماینده اقلیت‌های دینی در واقع نماینده کل ملت نیز قلمداد می‌شود، ادامه داد: کسی که از بین اقلیت‌های دینی به مجلس شورای اسلامی راه یافته است در واقع عضوی از این جمعیت میلیونی بوده و به طور قطع با در نظر گرفتن مصالح مردم کشور به ویژه استان در زمینه‌های مختلف ایفای نقش می‌کند.

نماینده آشوریان در مجلس فعال‌تر شدن مجمع نمایندگان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برای اینکه موانع پیش‌روی رشد و تعالی استان از میان برداشته شود باید روحیه تعامل و همکاری بین نمایندگان مجلس و مسئولان بیش از پیش افزایش یابد.

بت‌کلیا با اظهار به اینکه معضل خشک‌شدن دریاچه ارومیه در سایه تعامل و همکاری قابل رفع است، ادامه داد: راهکارهای مختلف اعم از بارورسازی ابرها، انتقال آب از رودخانه ارس و ... برای رفع این چالش زیست محیطی ارائه شده است که می‌توان با همکاری و هم‌اندیشی، بهترین و باصرفه‌ترین راهکار را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه از روحیه دلسوزی جوانان نسبت به این فاجعه زیست محیطی باید حداکثر استفاده را برد، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان نسبت به این معضل حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند و این موضوع نشان‌دهنده شدت علاقه مردم به جاذبه‌های دینی و اقلیمی استان است که باید این روحیه و تفکر را در راستای سامان دادن به وضعیت کنونی سوق داد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری جدی پروژه‌های در دست اقدام تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه‌های زیادی در دست اجرا بوده و مواردی هم در مرحله مطالعاتی قرار دارند ولی تخصیص اعتبارات و نظارت بر روند اجرا باید با پشتکار بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول