اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و به همین منظور فعالیت و مسئولیت در این نهاد عمومی از اهمیت و ظرافت خاصی برخوردار است.

شهرداری‌ها در خط مقدم خدمت‌رسانی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، منوچهر حبیبی در آیین تودیع و معارفه شهردار آبگرم اظهار کرد: حوزه فعالیت و مسئولیت در شهرداری‌ها متنوع و گسترده است که دامنه آنها مسایل فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، خدماتی، سیاسی، ورزشی، آموزشی و بهداشتی را شامل می‌شود.

وی افزود: به همین نسبت انتظار و توقع از شهرداری‌ها و به‌ ویژه در مناطق کوچک زیاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آوج به‌ ویژه شهر آبگرم در جذب گردشگر خاطرنشان کرد: شهر آبگرم دارای ظرفیت‌های خوبی است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توان این شهر را به یکی از مقصدهای گردشگری استان قزوین تبدیل کرد.

وی مسئولیت شهردار جدید آبکرم را برای شتاب بخشیدن به عمران و آبادانی شهر آبگرم سنگین و خطیر دانست و افزود: انتظار داریم که وی از نیروهای ارزشی، فعال و جوان است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهر برای رضایتمندی مردم و اجرای طرح‌های زیربنایی و اساسی تلاش کند.

حبیبی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص شهر آبگرم ما نیز در حوزه عمرانی نگاه ویژه‌ای به این شهر خواهیم داشت و از برنامه‌های شهردار حمایت‌های لازم را می‌کنیم.

در خاتمه این آیین با از خدمات افشین فرخی‌ بذرافشان شهردار پیشین قدردانی و حسین حیدری به عنوان شهردار جدید آبگرم معرفی شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول