اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

راه‌کاری برای وصول مطالبات شهرداری ارائه نشده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در مورد ضرورت وصول مطالبات شهرداری از ارگان‌های دولتی گفت: این صحبت‌ها در حد حرف بوده و تاکنون راه کاری خاصی برای آن ارائه نشده است.

راه‌کاری برای وصول مطالبات شهرداری ارائه نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی رضا بهرام‌خانی بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به قهرمانی تیم بوکس نوجوانان که خودش ریاست هیئت آن را بر عهده دارد اشاره کرد و اظهار داشت: این قهرمانی در سایه همدلی به دست آمد و بیانگر این است که اگر کارهای دیگر هم با همدلی و همفکری اجرا شود به یقین با موفقیت همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در زنجان موجب شناسایی این شهر برای سایر استان‌ها می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی بازدهی اقتصادی هم برای استان به همراه می‌آورد.

عضو شورای شهر زنجان در ادامه سخنان خود به برداشت‌های انجام شده توسط اداره امور مالیاتی از حساب شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این برداشت‌ها در قبال بدهی سازمان‌های مستقل شهرداری انجام شده است و کار درستی نیست.

وی شهرداری را با 12 سازمان مستقل سازمانی عریض و طویلی اعلام و تاکید کرد: شهرداری درآمد چندانی برای اداره امور خود ندارد.

بهرام‌خانی با اشاره به دوندگی‌های انجام شده در شهرداری برای وصول و کسب درآمدها تصریح کرد: 90 درصد انرژی شهرداری‌ها برای کسب درآمد صرف می‌شود تا بتواند برنامه‌های تعریف شده را عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: مردم ساکن در شهر انتظاراتی از شهرداری دارند که باید به آنها توجه شده و پاسخ مناسب داده شود.

عضو شورای شهر زنجان به صحبت‌های مطرح شده برای گرفتن مطالبات شهرداری از ارگان‌های دولتی اشاره کرد و افزود: این صحبت‌ها در حد حرف بوده است و تا کنون هیچ راه کار عملی برای دریافت این مطالبات ارائه نشده است.

وی بر لزوم واگذاری اموری که بخش خصوصی توان اجرای آن را دارد به این بخش تاکید کرد و گفت: واگذاری امور به بخش خصوصی جلوی ایجاد رانت را می‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول