اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

اجرای پروژه بزرگ ماهان در ساری مورد اعتراض شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: پروژه بزرگ شرکت ماهان به یک قرارداد ترکمانچای در شهرداری تبدیل شده بود که مورد اعتراض ما قرار گرفت.

اجرای پروژه بزرگ ماهان در ساری مورد اعتراض شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: روند اجرای پروژه دنیای آرزو در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگ شرکت ماهان به یک قرارداد ترکمانچای در شهرداری تبدیل شده بود که مورد اعتراض ما قرار گرفت، تصریح کرد: قدرالسهم تجاری شهرداری از این مجموعه 50 درصد بود که این سهم را به 65 درصد افزایش داده و به طبقه همکف اختصاص دادیم و این حکم طی روزهای آینده امضا شده و به سرمایه‌گذار ابلاغ می‌شود.

عبوری با اشاره به اینکه پروژه شهربازی در مجموعه بزرگی در حال اتفاق است، گفت: ابعاد این پروژه طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر میدان امام به مشاور واگذار شده و در حال انجام امور است و معمولاً این روند سه ماه به طول می‌انجامد، خاطرنشان کرد: هر آنچه مشاور در رابطه با این پروژه تصمیم بگیرد، اجرایی می‌کنیم.

شهردار ساری با اشاره به خلع ید پیمانکار پروژه پل ذغال‌چال، ادامه داد: مشاور جدیدی برای این پروژه تعیین کردیم و کارهای قانونی اجرایی شدن پروژه حدود دو هفته آینده آغاز می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مشکل سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها به دلیل این است که مدیریت واحدی در مجموعه پارک‌ها وجود ندارد، متذکر شد: طی چند روز آینده این مدیریت واحد اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه در مجموعه مدیریتی شهرداری‌ها رخ می‌دهد، پاسخگویی برعهده شهردار آن منطقه است، اذعان داشت: حتی بحث مالی شهرداری‌های مناطق را هم تفویض اختیار می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول