اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار لرستان:

شهرداری دورود به تعهدات خود در قبال گهر عمل کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: بر اساس تعهدات مکتوب، شهرداری دورود مسئول مستقیم و کامل تیم گهر می‌باشد و باید تمام هزینه را تأمین و تیم را به خوبی برای حضور در رقابت‌ها مدیریت کند.

شهرداری دورود به تعهدات خود در قبال گهر عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت نژاد ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در استانداری لرستان گفت: این تیم متعلق به شهرستان دورود است و برای ممانعت از خروج تیم، شهرداری مالکیت تیم را پذیرفته و تعهداتی را در زمینه آماده‌سازی ورزشگاه و تأمین منابع مالی باشگاه برعهده گرفته که باید تمام آنها را اجرایی کند.

وی اظهار داشت: ورزشگاه تختی شهر دورود باید تا 45 روز آینده برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر در رقابت‌های لیگ برتر بر اساس تعهدات شهرداری آماده شود.

شریعت‌نژاد خاطرنشان کرد: زحمات همه باعث صعود تیم گهر به لیگ برتر شد و اکنون با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم که بیم آن می‎رود این مشکلات به مسائل جدی‎تر منجر شده و نتوانیم موضوع را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه تیم گهر متعلق به دورود است و ما به این امر باور داریم، اضافه کرد: گهر افتخار لرستان بوده و اعلام نام لرستان از صدا و سیما باعث اعتماد به نفس ورزشکاران می‎شود که ما باید این را حفظ کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه صعود تیم گهر به لیگ برتر موجب شادمانی مردم استان و افتخاری برای لرستان شده، گفت: شهرداری دورود که خود را مالک تیم و صاحب افتخارات آن می‌داند باید به تعهداتی که داده به طور کامل عمل کند.

شریعت نژاد افزود: در زمینه آماده‌سازی و بهسازی ورزشگاه دورود و استانداردسازی آن برای برگزاری مسابقات لیگ برتر، استانداری لرستان از هیچ همکاری و حمایتی کوتاهی نکرده و اکنون باید شهرداری به عنوان متولی تیم و مسئول عمران شهری، باید به تمام تعهدات خود در زمینه ورزشگاه و تیم عمل کند.

وی در مورد تکمیل ورزشگاه تختی خرم‌آباد اظهار داشت: ورزشگاه تختی بر اساس تلاش استانداری لرستان و تأمین اعتبار مورد نیاز، همزمان با ورزشگاه دورود بهسازی و آماده‌سازی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: به پیمانکار طرح ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز اعلام شده که باید این ورزشگاه تا یک ماه آینده به صورت کامل اجرا و تکمیل شود.

وی اظهار داشت: در این زمینه مالک تیم گهر دورود که همان شهرداری است، باید با تلاش و کوشش مستمر، علاوه بر آماده سازی ورزشگاه و رفع مشکلات تیم، زمینه حضور هرچه زودتر تیم در شهرستان و برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه دورود را فراهم کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: متأسفانه به رغم حمایت‌های مالی و همه جانبه استانداری لرستان، روند اجرای طرح ورزشگاه دورود پیشرفت مناسبی ندارد که در این زمینه شهرداری باید به صورت شبانه روزی موضوع را پیگیری کند.

شریعت نژاد ضمن تاکید بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از ورزشگاه دورود، گفت: بر اساس تعهدات مکتوب، شهرداری دورود مسئول مستقیم و کامل تیم گهر می‌باشد و باید تمام هزینه را تأمین و تیم را به خوبی برای حضور در رقابت‌ها مدیریت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: در این زمینه استانداری لرستان نیز همچون گذشته خود را حامی جدی تیم و شهرداری می‌داند و برای موفقیت تیم گهر و خوشحالی مردم این منطقه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی اظهار داشت: استانداری لرستان به عنوان متولی آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد، این ورزشگاه را حداکثر ظرف یک ماه آینده به صورت مناسب و مجهز، تحویل می‌دهد.

وی با بیان اینکه موضوع تیمداری و بحث بازسازی ورزشگاه تختی دورود موضوع ساده‏ای نیست، خطاب به مسئولان شهرداری دورود گفت: شما باید پاسخگوی دادستانی باشید، آبروی لرستان در بحث واگذاری تیم گرو گذاشته شده، کمک کردیم ورزشگاه دورود به شما واگذار شد و تعهد کردید هزینه‏های جاری تیم را پرداخت کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان وقتی که تیم لیگ برتری باشد باید ورزشگاه داشته باشد، عنوان کرد: شما با تعهدات خود ضمانت اجرایی دادید و خسارت معنوی عدم اجرای آن غیرقابل جبران است.

شریعت نژاد افزود: در ورزشگاه تختی خرم‌آباد استانداری لرستان خرید و نصب صندلی‌های مورد نیاز ورزشگاه، تأمین نور زمین چمن، تابلو ورزشگاه، فنس و دیوار کشی و آماده سازی چمن را بر عهده گرفته که کار با شتاب مناسبی در حال انجام است.

در ادامه مدیر کل دفتر امور فنی استانداری لرستان گفت: از مجموع پنج تعهد، دو مورد به اتمام رسیده، دو مورد نیز در دست اقدام هستند و یک مورد منتظر انجام تعهد شهرداری است.

مهدی پازوکی یادآور شد: تعهد اولیه استانداری جهت بازسازی ورزشگاه تختی دورود 250 میلیون تومان بوده که با مساعدت استاندار لرستان تعهد پنج مورد از زیرساخت‌های ورزشگاه از جمله اسکوربورد، دوربین مداربسته و صندلی با بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه صورت گرفته است.

وی افزود: کل هزینه‏های خرید صندلی پرداخت و اسکوربورد نصب شده که به دلیل نداشتن برق ورزشگاه هنوز راه‎اندازی نشده، فنس‎کشی و برج‌های نوری نیز در حال انجام آنها هستیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه شهرداری دورود موظف شد، تا قبل از بازی با نفت تهران تمام 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول