اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خواستار شد

استفاده از خودروهای استیجاری به جای ملکی شهرداری

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: با هدف کاهش هزینه‌های شهرداری این مجموعه مصمم است از سرویس‌های بخش خصوصی در حوزه تردد و حمل و نقل مدیران میانی استفاده کند.

استفاده از خودروهای استیجاری به جای ملکی شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل در زمینه بررسی طرح ساماندهی ناوگان شهرداری ویژه مدیران اظهار داشت: با توجه به اینکه استفاده از خودروی دولتی برای مدیران شهرداری ماهانه بیش از 2 میلیون تومان هزینه در بر دارد ما پیشنهاد کردیم به جای آن برای هر مدیر 150 هزار تومان کمک هزینه تردد پرداخت کنیم و مدیران میانی شهرداری را برای دریافت وام با سپرده‌گذاری 50 درصد به بانک‌ها معرفی کنیم تا نسبت به خرید خودرو به صورت شخصی اقدام کنند.

صدیف بدری خاطرنشان کرد: ما با واگذاری حمل و نقل و ترابری خود به بخش خصوصی و آژانس‌ها می‌توانیم ماهانه با هزینه‌ای کمتر از 600 هزار تومان سرویس کم‌دغدغه دریافت کنیم که در تامین سوخت، استهلاک، بیمه و تصادفات احتمالی نیز دغدغه‌ای نداشته باشیم.

وی یادآور شد: این تجربه موفق را استان همسایه ما تبریز انجام داده است به طوری که از طریق سرویس‌های بخش خصوصی خودروی مورد نیاز را تامین و برای مدیران 250 تا 300 هزار تومان کمک هزینه ایاب و ذهاب پرداخت می‌کند.

شهردار اردبیل : ما قرار است در قالب این طرح با مجوز شورا 34 خودروی اداری متعلق به مدیران میانی را به فروش برسانیم و از این طریق بخشی از سپرده‌گذاری خود را در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات خودرو به مدیران شهرداری تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس عضو شورای شهر اردبیل با مثبت ارزیابی کردن این طرح شهرداری این اقدام را به نفع شهر و شهرداری توصیف کرد و اظهار داشت: استفاده از سرویس‌های عمومی و متعلق به آژانس‌ها برای انجام امورات شهرداری و تردد مدیران میانی به یقین به نفع شهرداری و صرفه‌جویی در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول