اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه امسال

4 هزار شهروند همدانی در کلاس‌های خدمات ایمنی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: امسال 4 هزار نفر از شهر‌وندان همدان در کلاس‌های آموزش خدمات ایمنی شرکت کردند.

4 هزار شهروند همدانی در کلاس‌های خدمات ایمنی شرکت کردند

رضا عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان درباره اقدامات سازمان آتش‌نشانی در راستای آموزش شهروندی اظهار داشت: پیشرفت‌های امروزه، فناوری و به تبع آن مکانیزه شدن حیات بشر شاید توانسته باشد رفاه را برای نسل بشر فراهم آورد، اما به موازات این پیشرفت‌ها حوادث نیز به شکل تازه‌ای روز به روز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در واقع آموزش، ترویج و گسترش فرهنگ ایمنی مقابله با حوادث از جمله عوامل مؤثر در پیشگیری و کاهش حوادث است که در این راستا در سال گذشته 18 هزار نفر از شهروندان همدان در این کلاس‌ها شرکت کردند که این تعداد در شش ماهه امسال به 4 هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ویژه آموزش شهروندی در طی سال‌های اخیر سازمان آتش‌نشانی همدان در راستای ارتقای فرهنگ ایمنی توانسته گام‌های بزرگ و مؤثری بردارد به طوری که طی سال‌های اخیر تعداد چشمگیری از شهروندان توسط کارشناسان این سازمان در رده‌های سنی مختلف آموزش دیده‌اند.

وی تأکید کرد: سازمان آتش‌نشانی با اطلاع‌رسانی به روز از طریق رسانه‌ها، ارائه هشدارها و نکات ایمنی توسط کارشناسان سازمان در رادیو و تلویزیون، برگزاری نشست‌های خبری و ارائه هشدارهای ایمنی، شرکت فعال در نمایشگاه‌های مختلف، توزیع کتابچه، پوستر و اقلام مختلف تبلیغاتی در بین شهروندان و ارائه هشدارهای ایمنی و... توانسته در راستای ارتقای سطح آگاهی عموم مردم گام‌های مؤثری بردارد.

عسکری در پایان سخنانش گفت: سازمان آتش‌نشانی همدان در تلاش است تا در راستای گسترش فرهنگ ایمنی، آموزش شهروندی را در سال‌های اخیر جزو برنامه‌های اساسی خود قرار داده و با برگزاری کلاس‌ها، اردوهای متنوع، توزیع کتابچه و بروشورهای مختلف رسالت خود را به انجام رساند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول