اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم:

فعالیت 110 واحد آموزشی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم گفت: 110 واحد آموزشی در قالب 436 کلاس درس در سال تحصیلی جدید فعال هستند.

فعالیت 110 واحد آموزشی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان جم با معلمان و فرهنگیان با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و همچنین تبریک مهر ماه و آغاز بهار تعلیم و تربیت اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای تاثیرگذار در جامعه است که عظیم‌ترین مسئولیت آن تربیت نیرویی متدین و انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه است که این مسئولیت خطیر بر دوش مربیان و معلمان گرامی است.

وی تصریح کرد: امروز چشم ملت‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان به نیروهای اسلامی و نیروهای متدین و انقلابی که به دست معلمین تربیت شده‌اند دوخته شده و شما مربیان در خط مقدم این جبهه قرار دارید و با توجه به دامی که دشمن در جامعه به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کرده وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کند که باید مسلح به سلاح علم و ایمان باشید تا در این جنگ نابرابر پیروز شوید.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان در 110 واحد آموزشی در قالب 436 کلاس درس با جمعیت دانش‌آموزی بیش از 9 هزار نفر آغاز شده و انتظار داریم سالی بسیار بانشاط داشته باشیم.

اسکندری افزود: امسال مهری متفاوت از سال‌های گذشته آغاز کرده‌ایم زیرا شاهد اجرای سند تحول بنیادین و نظام جدید آموزش کشور هستیم که یکی از مطالبات به‌حق رهبر معظم انقلاب و همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اجرای سند تحول بنیادین از همکاران بزرگوار و دانش‌آموزان عزیز توقع داریم در راستای به ثمر نشستن اهداف مقدس تعلیم و تربیت تمام تلاش و همت خود را به کار ببندند و با توکل به خدا و عزمی راسخ به سوی موفقیت هر چه بیشتر گام بردارند.

معاون پرورشی و فرهنگی جم نیز عناوین کسب شده توسط دانش‌آموزان جمی در سطح استان و کشور را مرهون تلاش‌های مدیران و مربیان دانست.

محمد حسینی خاطر نشان کرد: به یاری خداوند متعال و با همت شما و برنامه‌ریزی منسجم و دقیق امسال نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

در این نشست در ارتباط با برنامه‌ها و اهداف یک ساله حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز، قرآن، فعالیت‌های فرهنگی هنری، بهداشت و مشاوره، تشکیل کمیته‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف و... بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول